Страница 1 от 2

пасат 4

Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 9:43 pm
от KLESHTITE
помагайте с идеи пасат 4 афн дебитомера не ще да вдигне над 350mg смених 5 някакви идеи

Re: пасат 4

Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 10:08 pm
от ivanovbg
без дебитомер работи ли добре?турбото жужи ли?Виж и клапата на егра дали не е блокирала.И катализатора да не е запушен.

Re: пасат 4

Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 10:26 pm
от BaHka
Случвало ми се е и от запушени смукателни колектори от нагар от ЕГР-а подобен случай.

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 1:55 am
от ico001
сваляи всмукателните колектори там е болеста :wink:

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 7:56 am
от rockton
Колегите преди моят пост са прави, най вероятно е задънен смукателният колектор с нагар! Но за сигурност освен почистването на колектора - Провери и вакумът към ECU-то , да не би маркучето за МАР сензора да е задънено с масло, отвори и "компира" ,провери вътре шлаухчето свързващо МАР сензора със тръбичката (преход) на корпуса на компютъра, то е късо около 4-5 сантиметра и е много меко! Имал сум няколко случая специално на А-4 и Sharan със AFN ,това шлаухче да е станало на "дъвка" и да има на него цепнатина(дупка) или да е задръстено!

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:15 am
от KLESHTITE
единственото което не съм проверил са колектори но като му духна с компресора и се изфорсира перфектно без дебитомер също

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:57 am
от ivanovbg
аз имх същия проблем с А6 2,5 TDI Колата дойде с изпаднали кобилици на няколко цилиндъра.Валове, кобилици,колектори -знаете каква е процедурата.След ремонта правеше точно същото и без дебитомер си вървеше прекрасно,клиента беше я взел скоро на бартер и не знаеше какво е правено преди.Бързаше да пътува и си я взе с изключен дебитомер.Върна се след седмица да я дооправим.Разхода му бил около 5,5литра и не беше имал проблеми.Оказа се една кутийка много майсторски вързана под компа-все едно си е оригинална без никакъви надписи,някакъв повербокс сигурно ,залята със смола вътре.След като я свалих всичко си дойде на мястото,но след няколко дена клиента се върна и ме помоли да му я сложа че иначе вървяла повечеи харчела по малко,Сега си я кара така-без дебитомер и се кефи.

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:15 pm
от vankopestera
Колега да не слагаш китайски дебитомери, защото може и 10 да смениш докато се улучи читав. Ако не е това виж инсталацията към дебитомера данеби да му липсва захранване и не на последно място ако като му духнеш със компресора и отчита потока на въздуха тогава остава единствено да има някаква дупка по маншона между дебитомера и турбото.

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:22 pm
от KLESHTITE
колега точно в този ден имах 5 тдита работещи не съм тъпак а колата палеше и работеше перфектно количеството и беше малко един зъб на помпата корегирахме ефект почти нула направих и концентратор на дебитомера и се оправи но това не е решение и дойде специалист с лаптоп каза че е перфектна и я купиха остава загатка

Re: пасат 4

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:53 pm
от ifidik
ако има налягане от турбината , единствения проблем е запушен катализатор.
при запушени смукатели не са ниски стойностите на дебитомера.

Re: пасат 4

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 2:45 am
от KLESHTITE
и това не е откачах гърнета проверил съм всички маркучи МАП, соленоиди, турбина,вакууми и подкартерни газове само инсталацията не съм но пък грешката изчезна и затова не я проверих и си мисля за комп

Re: пасат 4

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 2:46 am
от KLESHTITE
или клапани

Re: пасат 4

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 5:26 pm
от ifidik
остава отворен егр

Re: пасат 4

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 8:26 am
от KLESHTITE
абе работеше не съм го отварял но реагираше но пък това е най логично да излезе като проблем

Re: пасат 4

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:29 am
от bobolin4o
ifidik написа:ако има налягане от турбината , единствения проблем е запушен катализатор.
при запушени смукатели не са ниски стойностите на дебитомера.
Тъй ли? Пък аз на всички коли със запушени смукатели виждам само ниски стойности на дебитомер :oops:
Сигурно с концентратор е трябвало да ги оправям!