пасат 4

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: пасат 4

Мнение от VOLUMAX »

bobolin4o написа:
ifidik написа: при запушени смукатели не са ниски стойностите на дебитомера.
Тъй ли? Пък аз на всички коли със запушени смукатели виждам само ниски стойности на дебитомер
Разбира се ,че се променя показанието на дебитомера ,защото намаленото проходно сечение на всмукателните тръби дроселира дебита на въздух към цилиндрите!
Характерното в такъв случай е ,че това дроселиране се проявява усезателно само при големи дебити на въздух ( при високи обороти и високо налягане на пълнене)
КТМ is the BEST fuck the rest !
najdobrix
КОЛЕГА
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 7:44 pm
Местоположение: Sofia kv.Krasnapolyana
Обратна връзка:

Re: пасат 4

Мнение от najdobrix »

сечение,дебит,налягане,скорост,температура,обем,маса..........?
ifidik
КОЛЕГА
Мнения: 108
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 5:15 pm

Re: пасат 4

Мнение от ifidik »

боболинчо, с цялото си уважение ТЪЙ.
при запушен колектор има високи пикове в стойностите на дебитомера.1000 ги превишава доста често.

на колега проблема ще е в управлението на турбината.задръстена геометрия или управляващия ел. клапан. няма засмукване,няма единици на дебитомера.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: пасат 4

Мнение от KLESHTITE »

не е нито от геометрия нито от соленоид казах ви че единствено колектори не съм свалял защото клиентите го чакаха в автокъщата и нямаше време затова го изциганьосахме и сега не ми дава мира защото тия са ми лесни
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: пасат 4

Мнение от bobolin4o »

ifidik написа:боболинчо, с цялото си уважение ТЪЙ.
при запушен колектор има високи пикове в стойностите на дебитомера.1000 ги превишава доста често.

на колега проблема ще е в управлението на турбината.задръстена геометрия или управляващия ел. клапан. няма засмукване,няма единици на дебитомера.
С цялото си уважение и аз!
Ако е запушен кадърно смукателния колектор точно такива стойности ще дава дебитомера - стига да е читав, и всичко друго естествено... Последната мърша, дето се беше задънила, показваше не повече от 460 милиграма въздух и от ауспоха излизаше сив, тежко задушлив дим.
Всичко се отнася все пак, без съответно да съм виждал конкретната кола. Най-вероятно не е задръстен смукателния колектор, а има някакъв друг проблем!
Щото той си е задънен (колектора де) и колкото и да лъжеш (концентратор), че влиза въздух, той (въздуха) не влиза и съответно колата не отлепя, а само мръхти и трови от ауспоха...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: пасат 4

Мнение от KLESHTITE »

тука си в грешка зашото с тоя концентратор колата се оправи без грам пушек
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: пасат 4

Мнение от bobolin4o »

KLESHTITE написа:тука си в грешка зашото с тоя концентратор колата се оправи без грам пушек
Не съм в грешка - както казах проблема най-вероятно не е в тръбите, ако прочетеш какво съм писал в темата ще разбереш...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Публикувай отговор