VW Vento не пали
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
VW Vento не пали
Здравеите, Венто 94г 7м Мот1,6 ABU. Беше изгоряла бобината-смених я естествено след като я замерих /колалата е огаснала на пътя по време на движение/ но пак непали. От там започнах да търся, имобилаизер няма има допълнителна аларма, не е от нея на бобината захранване има на ЕКУто всички маси и плюсове ги има. При завъртане на стартер Хол датчика дава импулс към ЕКУто то включва релето на помпата и дюзата пръска Но от 24 краче на ЕКУто не излиза сигнал към бобината. Кабела от 24кр. до бобината е цял и си мисля че проблема е в ЕКУто . Ако бобината е укъсила е ли възможно да изгори ЕКУто. Забравих да пиша че букси за диагностика няма /едната е одрязана и на нея е вързано СДто а другата изобщо не можах да я намеря. Това го останових след като свалих панела където е пепелника защото през капечето не можах да ги хвана /. Приемам всякакви предложения. БЛАГОДАРЯ.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: VW Vento не пали
Провери със светодиод, дали на стартер датчика в делкото дава импулси с равни интервали. Имах същия случай.NASKO12234 написа:Здравеите, Венто 94г 7м Мот1,6 ABU. Беше изгоряла бобината-смених я естествено след като я замерих /колалата е огаснала на пътя по време на движение/ но пак непали. От там започнах да търся, имобилаизер няма има допълнителна аларма, не е от нея на бобината захранване има на ЕКУто всички маси и плюсове ги има. При завъртане на стартер Хол датчика дава импулс към ЕКУто то включва релето на помпата и дюзата пръска Но от 24 краче на ЕКУто не излиза сигнал към бобината. Кабела от 24кр. до бобината е цял и си мисля че проблема е в ЕКУто . Ако бобината е укъсила е ли възможно да изгори ЕКУто. Забравих да пиша че букси за диагностика няма /едната е одрязана и на нея е вързано СДто а другата изобщо не можах да я намеря. Това го останових след като свалих панела където е пепелника защото през капечето не можах да ги хвана /. Приемам всякакви предложения. БЛАГОДАРЯ.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: VW Vento не пали
Колега ти си с външен комутатор (според аутодатат) провери първо него ,възможно е входа му да ти шунтира импулсите от 24 краче.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: VW Vento не пали
Не ти тябва диагностична букса - хвани "К" линия от компютъра и действай. В бобината има усилвател и не е възожно да скапе компа.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: VW Vento не пали
Благодаря за отзивите колеги оказа се че и новата бобина не работи. Наистина комутатора е в бобината но понеже нямам осцилоскоп да замеря какво излиза от 24кр. предположих че може да е ЕКУто. Ама че съм карък като колегата дето е сменял 2 ЕКУта - и двете изгорели ама при мен бобината е нова от магазин.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: VW Vento не пали
Новата бобина е HUCO 138418. Вкарах номера в Техдок и ми дава че е само за Корадо2.9 Голф3 2.8 Пасат 2.8 от 91г + . На вид е абсолютно същата, може би някои знае каква е разликата за да не правят и други /пък и аз /същата грешка.
Re: VW Vento не пали
Ползвай лампата която ти дадох колега точно за тая работа е не ти трябва осцилоскопNASKO12234 написа:Благодаря за отзивите колеги оказа се че и новата бобина не работи. Наистина комутатора е в бобината но понеже нямам осцилоскоп да замеря какво излиза от 24кр. предположих че може да е ЕКУто. Ама че съм карък като колегата дето е сменял 2 ЕКУта - и двете изгорели ама при мен бобината е нова от магазин.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: VW Vento не пали
... няма разлика , колега ... просто са си ментета ... аз гледам да им слагам само BERU ... ако клиента не е тотално скъсан естествено ...NASKO12234 написа:Новата бобина е HUCO 138418. Вкарах номера в Техдок и ми дава че е само за Корадо2.9 Голф3 2.8 Пасат 2.8 от 91г + . На вид е абсолютно същата, може би някои знае каква е разликата за да не правят и други /пък и аз /същата грешка.
... Huco , GP , Intermotor , EPS и т.н. евтини марки (aко въобще проработят) не са като хората и изкарват от няколко часа до няколко месеца ... разликата се вижда кристално ясно с осцилоскоп ... виждал съм какви ли не китайски импровизации на тема запалителна система на VW
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: VW Vento не пали
Едва ли няма разлика. Споменатите по-горе мотори са 6 цилиндрови и времето на насищане на бобината е различно, тази бобина качена на 4 цилиндров мотор ще грее. По тази логика всички свещи на външен ви са еднакви - защо каталога за свещи е по-дебел от библията???
Re: VW Vento не пали
Преди около 3 години един клиент се направи на мъж и се тръшна "само оригинал и нищо друго".Пратих го да си я купи от ХААС -дилър в Пловдив.Върна се като наа......ан - 400 лв.
След това сложихме най-евтината китайска от Спектроматик - далеч под 100 лв с която кара и до днес.
След това сложихме най-евтината китайска от Спектроматик - далеч под 100 лв с която кара и до днес.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: VW Vento не пали
... излизат с различни оригинални номера , защото са на различни доставчици , но всички с 3 външни извода , независимо дали са Бош , Телефункен или Темик , са взаимо заменяеми и могат да работят на който си искаш голф 3/венто 3 и чешките и испанските им аналозиTodio написа:Едва ли няма разлика. Споменатите по-горе мотори са 6 цилиндрови и времето на насищане на бобината е различно, тази бобина качена на 4 цилиндров мотор ще грее. По тази логика всички свещи на външен ви са еднакви - защо каталога за свещи е по-дебел от библията???
... само на карбураторните поло-та бобината е различна ... и то не самата бобина , а комутатора , който е с 6 пинов конектор и си определя сам времето на зареждане
... прегряват NoName боклуците (ако въобще заработят) и ако сравниш осцилограмите на първичната , вероятно ще се сетиш защо ..... не е защото времето за насищане трябва да е различно ... ABU и ABV работят с едно и също максимално време на зареждане ~3,2-3,5ms на празен ход , като бобината реално се насища доста по-рано ...
... при свещите филма е друг ... въпреки че , ако се загледаш в дебелите каталози ще видиш , че почти всички масови автомобили работят с еднакви топлинни числа , а разликите са свързани с конструкцията на главата и горивната камера ...