Страница 1 от 2

bmw 520i

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 9:29 pm
от askman11
здравеите на всички имам големи проблеми със едно 520 всичко е проверено и не откривам проблем не пали. дави се. не записва грешки. аванса е на 4.5 градуса в плюс ? на моменти се променя в -5-9 и припалва но до там. когато изключа температурния датчик минава на -3 градуса включа ли го отива на +4.5 но и без датчика пак отива на 4.5 след гмт. приемам всякакви идеи

Re: bmw 520i

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 9:33 pm
от askman11
забравих да добавя става въпрос за Е34 мотроник 1.3

Re: bmw 520i

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 9:59 pm
от presko79
Колега М50 ли е мотора или М20.
Ако е М50 виж бубини и датчик разпред.вал. За М20 стандартните неща,капачка ,центровка.
Надали ще ти помогна но дано се сетиш нещо покраи моите писанки.Успех

Re: bmw 520i

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 4:41 am
от KLESHTITE
колега виж дюзите как пръскат ако две три не накъсват е комп имал съм този проблем

Re: bmw 520i

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 8:57 am
от rockton
Според мен също, е 'компира" , мери с осцилоскопа инжекторен цикъл, да не би да оставя постоянно отворени дюзите или някой от тях, този мотроник, прекъсва писти точно под изходящия куплунг или под един от драйверните чипове, случвало ми се е преди време! Другото за което се сещам е постоянните дефекти, датчик на разпределителният вал, налягане на горивото в рейката(клапана обратно гориво)??????!!!
ECUто пише ли нещо?? Вижда ли си някакви грешки или мълчи?

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:30 am
от askman11
пробвах и със друг комп не е. датчик кол. вал не е. нормално налягане на реиката дюзити са на 2 групи по 3 и работят; грешки не записва ??? когато му изключа помпата работи с ниско налягане извесно време докато падне съвсем включа ли я и се удавя . .. .

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:46 am
от waseko
Не знам на модела регулатора гориво външен-на рейката ли е ,така се държеше едеин Хюндай с външен регулатор и явно нарушена мембрана през кото през вакуммаркуча вкарваше в колекторите допълнително гориво.Поздрав

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 3:52 pm
от askman11
налягането е нормално регулатора работи

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 6:15 pm
от auto
Виж да не е запушено обратното

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 8:19 pm
от veli
Залагам на неизправен датчик температура двигател!Веригата не е прекъсната и няма как да го запише в памета.

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 10:02 pm
от KLESHTITE
освен това виж и дебитомер и тпс а центровка гледал ли си

Re: bmw 520i

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 10:42 pm
от Aspar
Тази кола е тъпа като гъба тпс няма да е защото е на ключета за да дави проблема е в разходомера също погледни букса която е под смукателния колектор там се сабира инсталацията на дюзите като патеняса почват да цъкат всички дюзи едновремено и порцията става двойна и най добре ако имаш двуканален осцилоскоп сваржи се на двата канала и виж дали се разминават обарни внимание и на дюзата за студен старт пиши и малко по подробно колко мили секунди са дюзите колко волта е активната съставка на разходомера и т.н. Отвори и огледай клапаните и вала (износване ,хлабини ) . Поздрави . И вземи се малко в раце това е първия мотроник от преди 20 години има 4 датчика на кръст трябва да го направиш със затворени очи :lol: от страни винаги е лесно успех .

Re: bmw 520i

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 3:21 am
от askman11
Тази кола е тъпа като гъба тпс няма да е защото е на ключета за да дави проблема е в разходомера също погледни букса която е под смукателния колектор там се сабира инсталацията на дюзите като патеняса почват да цъкат всички дюзи едновремено и порцията става двойна и най добре ако имаш двуканален осцилоскоп сваржи се на двата канала и виж дали се разминават обарни внимание и на дюзата за студен старт пиши и малко по подробно колко мили секунди са дюзите колко волта е активната съставка на разходомера и т.н. Отвори и огледай клапаните и вала (износване ,хлабини ) . Поздрави . И вземи се малко в раце това е първия мотроник от преди 20 години има 4 датчика на кръст трябва да го направиш със затворени очи от страни винаги е лесно успех .

да напълно съм съгласен с това но мисля че на всеки се е случвало да се задръсти с някаква кола. покраи нея направих 5-6 много по сложни коли но това бмв не ще и неще. не е темп. датчик не е дебитомер. няма запушване на обратния тръбопровод. . . няма късо между двата канала на дюзите. не е с тпс а е с два ключа и там не е. центровката е проверена механичен проблем няма що е то ??? :D

Re: bmw 520i

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 9:09 am
от bobolin4o
Не разбрах ангренажа дали е проверен?

Re: bmw 520i

Публикувано на: Чет Яну 14, 2010 10:25 am
от askman11
да проверен е.