Страница 1 от 5

common rail

Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 10:21 pm
от autobo
Здравейте колеги.Някой има ли схема на комутатор за дюзи common rail или готов такъв.

Re: common rail

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 7:14 pm
от rangel1
Абе то май няма да се продава трябва ние да се напънем но как да стане като са няколко вида управлния секи производител си измисля нещо не се знае кой как е направил нещата.Мисля че самия комутатор няма да е голям проблем да се направи от това да се съберат база данни с осцилограми да се види кое как е.Аз съм навит да се помъчим да измислим нещо но надали някой колега ще ни се върже на акъла повечето сигурно ще гледат сеир или кротко ще чакат да докопат нещо от някъде :oops: :oops: :oops:

Re: common rail

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 9:22 pm
от autobo
Доколкото знам Бошовите дюзи работят на 80 волта,а тези на Делфи на 12 волта и отварят при 23 ампера.

Re: common rail

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:14 pm
от VOLUMAX
Според мен топлата вода е отдавна открита ... безмислено е да търсим друга топла вода !
Дайте да използваме тая :!:

Re: common rail

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:42 pm
от kocit0
Вси4ки дюзи равотят с 75-80 в...,но максималния им ток се ограни4ава от компа.Така 4е правиш една штракалка с токоограни4аване по + на 30а.,и готово.Само незнам зашто ти е това..?
Това не важи за пиезо дюзите,а пампадюзите.....,виж те же4е са на 12в.

Re: common rail

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:59 pm
от Aspar
Добре де ще накарате примерно магнет винтила да заработи ама кво от туй може ли да кажеш колега каква е идеята . :oops:

Re: common rail

Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 7:56 pm
от rangel1
VOLUMAX написа:Според мен топлата вода е отдавна открита ... безмислено е да търсим друга топла вода !
Дайте да използваме тая :!:
И каква е топлата вода моля помогни че някой сме много зле аз лично от скоро ги разглеждам
тия комън рейли и то само в нета

Re: common rail

Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:04 pm
от VOLUMAX
Топлата вода е такава ,че : Ако имаш нужните познания , опит и добър наплив от платежоспособни клиенти то следователно ще може да си закупиш готов стенд за такива дюзи !
Бачкаш си с него и паричките ти капят !
Ако не отговаряш на тия по-горните условия то следователно такъв стенд не ти е необходим !
За к'во ти е като ще седи и ще прашасва :?:
Виж ако имаш време и пари за губене то няма лошо да търсиш друга топла вода :lol:

Успех :mrgreen:

Re: common rail

Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:36 pm
от traqnsavov
На принципа на кондензаторното разреждане CD Capacity discharge получава се много мощен краткотраен импулс..

Re: common rail

Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 9:22 pm
от autobo
Колега не съм на ясно каква е тази щракалка,дай схема.

Re: common rail

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 9:38 am
от traqnsavov
autobo написа:Колега не съм на ясно каква е тази щракалка,дай схема.
Колега това е най простото стапало..

Действието е следното, кондензатора С се зарежда до към 60-70 волта, от източник на високо напрежение, най вече траф с блокинг генератор.
Когато последва крадкотраен импулс на Гейта на мощият мосфет транзистор, веригата маса-кондензатор-товар се затваря, следва мощен импулс, дори бих казал свръхмощен, но е за кратко време, докато се разреди кондензатора..

Има такива запалвания, от 80 години се слагат на мотоциклетите, автопроизводителите се сетиха чак сега 2009 :lol: :lol: да слагат CDI това не е цди на мерцедес, както вече си помислиха повечето :P :) абривиатурата идва от Capacity Discharge Igniter
Изображение

Re: common rail

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 5:41 pm
от rangel1
Абе това чудо май нема свърши работа трябва нещо по изпипано ама си нямам на идея какво :oops: :oops: :oops:

Re: common rail

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 5:51 pm
от rangel1
За к'во ти е като ще седи и ще прашасва :?:
Важно е удоволствието някой ходят по к...ви други правят пари трети се кефят на направи си сам такъв е живота и реалната действителност така че няма кво да се чудите на фенове като мен :D :D :D

Re: common rail

Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 4:45 pm
от autobo
Колега често имам проблеми с тези дюзи.Затова ми трябва комутатора да видя как пръскат.А на обикновен стенд за дюзи можеш да вдигнеш налягане до 600 бара.

Re: common rail

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 11:09 am
от karamilev
на обикновен стенд можеш да видиш дали текат дюзите за което не е нужен комутатор,а доста често проблема на дюзите са в по-високите обороти а с обикновен стенд там си безсилен.За да видиш просто как впръскват ще стане :) Но пък от друга страна трябва да се експериментира :shock: