Страница 1 от 5
common rail
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 10:21 pm
от autobo
Здравейте колеги.Някой има ли схема на комутатор за дюзи common rail или готов такъв.
Re: common rail
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 7:14 pm
от rangel1
Re: common rail
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 9:22 pm
от autobo
Доколкото знам Бошовите дюзи работят на 80 волта,а тези на Делфи на 12 волта и отварят при 23 ампера.
Re: common rail
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:14 pm
от VOLUMAX
Според мен топлата вода е отдавна открита ... безмислено е да търсим друга топла вода !
Дайте да използваме тая
Re: common rail
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:42 pm
от kocit0
Вси4ки дюзи равотят с 75-80 в...,но максималния им ток се ограни4ава от компа.Така 4е правиш една штракалка с токоограни4аване по + на 30а.,и готово.Само незнам зашто ти е това..?
Това не важи за пиезо дюзите,а пампадюзите.....,виж те же4е са на 12в.
Re: common rail
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:59 pm
от Aspar
Добре де ще накарате примерно магнет винтила да заработи ама кво от туй може ли да кажеш колега каква е идеята .
Re: common rail
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 7:56 pm
от rangel1
VOLUMAX написа:Според мен топлата вода е отдавна открита ... безмислено е да търсим друга топла вода !
Дайте да използваме тая
И каква е топлата вода моля помогни че някой сме много зле аз лично от скоро ги разглеждам
тия комън рейли и то само в нета
Re: common rail
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:04 pm
от VOLUMAX
Топлата вода е такава ,че : Ако имаш нужните познания , опит и добър наплив от платежоспособни клиенти то следователно ще може да си закупиш готов стенд за такива дюзи !
Бачкаш си с него и паричките ти капят !
Ако не отговаряш на тия по-горните условия то следователно такъв стенд не ти е необходим !
За к'во ти е като ще седи и ще прашасва
Виж ако имаш време и пари за губене то няма лошо да търсиш друга топла вода
Успех
Re: common rail
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:36 pm
от traqnsavov
На принципа на кондензаторното разреждане CD Capacity discharge получава се много мощен краткотраен импулс..
Re: common rail
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 9:22 pm
от autobo
Колега не съм на ясно каква е тази щракалка,дай схема.
Re: common rail
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 9:38 am
от traqnsavov
autobo написа:Колега не съм на ясно каква е тази щракалка,дай схема.
Колега това е най простото стапало..
Действието е следното, кондензатора С се зарежда до към 60-70 волта, от източник на високо напрежение, най вече траф с блокинг генератор.
Когато последва крадкотраен импулс на Гейта на мощият мосфет транзистор, веригата маса-кондензатор-товар се затваря, следва мощен импулс, дори бих казал свръхмощен, но е за кратко време, докато се разреди кондензатора..
Има такива запалвания, от 80 години се слагат на мотоциклетите, автопроизводителите се сетиха чак сега 2009
да слагат CDI това не е цди на мерцедес, както вече си помислиха повечето
абривиатурата идва от
Capacity Discharge Igniter
Re: common rail
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 5:41 pm
от rangel1
Re: common rail
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 5:51 pm
от rangel1
Re: common rail
Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 4:45 pm
от autobo
Колега често имам проблеми с тези дюзи.Затова ми трябва комутатора да видя как пръскат.А на обикновен стенд за дюзи можеш да вдигнеш налягане до 600 бара.
Re: common rail
Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 11:09 am
от karamilev
на обикновен стенд можеш да видиш дали текат дюзите за което не е нужен комутатор,а доста често проблема на дюзите са в по-високите обороти а с обикновен стенд там си безсилен.За да видиш просто как впръскват ще стане
Но пък от друга страна трябва да се експериментира