Страница 1 от 1

форд фиеста 1.1 -вече не гасне,но има друго

Публикувано на: Пет Окт 21, 2005 6:28 pm
от makgaxan
смених въздушния филтър,позачистих около карбуратора,и изчистих клапана за маслото(отгоре на капака).запалих и започна да се чува нечуван звук досега,едно засвирване ,все едно ми свири ремък,но не е от него.
дали можете да помогнете с някое мъдро мнение.??


гасненето го открихме от къде е,беше се прецакал комутатора или там джаджата дето предава някакви импулси на бубината,след смяната вече не гасне,но сега е друго,капачката на маслото отгоре има два маркуча и има вакуум там,единия излиза от възд.филтър влиза в тази капачка и отива отдолу към карбуратора,та тази капачка като я натисна и се оправят оборотите иначе се вдигат и свалят.
мисалта ми е дали знаете какво има вътре какъв и е принципа на тази капачка-клапан и дали може при почистването да съм разместил някое клапанче или да съм запушил някоя дупчица.
ако сте имали подобен проблем драснете по нещо.

Публикувано на: Чет Окт 27, 2005 11:41 am
от Слави Шишков
Откачил си някой вакуум и засмуква въздух. Прегледай за това

СМЕНИ КАПАЧКАТА И СИ ГОТОВ

Публикувано на: Нед Окт 30, 2005 11:06 pm
от autodrago
Прегледай също всички вакуми за всеки случай..
УСПЕХ

Публикувано на: Съб Яну 07, 2006 9:46 pm
от mitko
Колега ,след като запушиш щуцера ,коийто влиза във филтъра и има два входа от карбуратора и капачката на маслото колата работи добре и не шуми ,доколкото разбрах от това което си написал. То представлява едно уширение което влиза във въздушният филтър на О пръстен отдоло излиза тънък маркуч ,който влиза в карбуратора отдоло (или всмукателния колектор) и един отстрани (по широк ), който влиза в капачката . Изкарай този щуцер от въздушният филтър и вътре има отвор на дъното към тънкият маркуч .Там трябвада има дроселиран отвор т.е. тапичка с малък отвор която се постая в по голям отвор .Най вероятно е паднала докато си чистил (почистил си и нея :D ) и сега отвора е голям и смуче повече въздух. Нямам на идея защо е направено така с тапичка ,като е можело и само отвора да е помалък????? Но това е основния проблем след почистване в тая област . На седмица имам 1 или 2 такива .

PS: И друг път се придържаи към принципа на Мерцедес ,или: Търсете проблема там където сте пипали! :D

Успех в ремонта .