Страница 2 от 2

Re: а4 губи мощност

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 7:25 pm
от ivanovbg
Аз говоря по принцип,все пак колата не е при мен.Имал съм такива доста случаи със спукан маркуч в екуто.Тогава записва еку дефективе и турбопрешър контрол.Когато ръчкаш колата турбото напомпва в екуто налягане и датчика за атмосверно налягане отчита подморско равнище т.е нат 1000мбара и екуто се побърква.Проверява се за 5 мин., но все пак колегата да каже дали го е проверил.Възможно е и клапана да е дефектирал или да има запушен маркуч но това се проверява за секунди и не ми се вярва колегата преди да пише и да ръчка по турбото да не го е проверил .

Re: а4 губи мощност

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 8:11 pm
от ifidik
абе стига бе!
тая кола няма променлива геометрия. няма и маркуче в екуто.датчика е на самия смукател.

Re: а4 губи мощност

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 8:21 pm
от VOLUMAX
ifidik написа:абе стига бе!........... няма и маркуче в екуто.датчика е на самия смукател.

Първите А4 са с МАР който е вътре в ECU-то и тая е най-вероятно такава защото грешка FFFF се записва предимно заради спукан маркуч към МАР-а в ECU-то !

Re: а4 губи мощност

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:01 pm
от fiki4
map е в екуто маркуча е здрав но не съм проверявал дали има вътре масло или влага, клапана на турбото рабти и мембраната също но видях че контра гайката на лоста на клатана на турбото е наранена и за това реших че е от това аз също я развих трудно

Re: а4 губи мощност

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 9:46 pm
от traqnsavov
това забиване го прави и на колегата колата, самоче е пасат 1.9TDI пак със същият комп, с мап монтиран вътре в него..

Какво ли несме правили, още нямаме идея от какво е.. :?

Re: а4 губи мощност

Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 7:07 am
от ivanovbg
Аз говоря за маркуча вътре в екуто а не до него.А барометричното налягане колко е по време на движение?Тряба да е около 950 и да не се мени.