Страница 1 от 1

Фабия

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 8:39 am
от gt40
Здравейте. Двигател АМЕ 1.4 2001. Много трудно се свързах с компа на инжекциона (с другите системи няма проблем ). Дава грешка алтернатор!!! Оказа се че го няма в Аутодата модела. Ако някоъ може да помогне със схема и идеи. Работи неособенно стабилно на тихи.

Re: Фабия

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 8:49 am
от ifidik
грешката няма нищо общо с проблема.

Re: Фабия

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 12:14 pm
от yasser
Ако дава прекалено ниско напрежение самия алтернатор дали не е възможно да има връзка. Когато вдигне оборотите може би напрежениетъо се повишава.
Измерено ли е дали и на колко волта зарежда в момента автомобила?

Re: Фабия

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 8:02 pm
от gt40
Здравейте. 13.92 при работещ мотор. Мерено с мултицет и през лайф данните на ВАГ-а. Грешката се появява 3 сек след триене, независимо дали работи или не мотора.
"ifidik: грешката няма нищо общо с проблема. " Не разбрах?!

Re: Фабия

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 9:11 pm
от ifidik
идеята ми е да не обръщаш внимание на тая грешка в случая.проблема е на друго място.вакумно маркуче,дроселова клапа,клапани,...

Re: Фабия

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 8:02 am
от Todio
Проблема е в реле-регулатора, компа следи напрежението по отделен извод дирекно от релето и коригира оборотите на мотора. Виж, че в генератора влизат два тънки проводника, от които единия утива директно в ECU-то.

Re: Фабия

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 2:44 pm
от gt40
Мерси колега! Тъкмо свалих генератора и кабелчето е стопено от околно загряване. Сега го оставих на колегите за ремонт! И минах през къщи.