Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Та колеги ,става вьпрос за рено лагуна 2 2002 г мотор 1,9 дци ,120 к.с. -Ф9КУ ,вьпросната кола идва при мен преди месец за смяна на турбо след като старото е изпушило ама както трябва.Сменям го с 2-ра употреба (по желание на клиента) от моргата ,паля и сичко е ок.Обаче се оказа след 5-6 дена че колата причуква и лапа масло.отвивам капачката тя е капачка -щека през филтьр за газове-духа яко.друго като загрее хвьрля масло от аспуха сякаш и това турбо е разбито обаче след кулера в колекторите сухо и чисто няма масло.Та отворих мотора вьтре мармалад сегменти лагери и т.н. Вчера запалих колата след тьи наречения основен ремонт ,работи правилно пали ,вьрви както трябва ,обаче пак духа яко от щеката (и топла и студена) и пак син пушьк отзад след достигане на работна темп.та се чудя вече отде какво и клиента и тои мьрмори,ще сьм довелен на всякькви отговори
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Еми аз му бих казал това...
Измерих ти цилиндрите с вътрешен микромер, износването е в норма, смених сигментите и вложките на главата, защото вече са почнали да заминават, прегледах и престъргах малко клапаните, водачите на клапаните са ти добре, двигателя ти е в перфектно състояние, в момента, пуши ти от гадното турбо, което си взел втора употреба...
айде сега отивай и си взимай друго турбо, двигателят ти да не се скапе пак за отрицателно кратко време..
Измерих ти цилиндрите с вътрешен микромер, износването е в норма, смених сигментите и вложките на главата, защото вече са почнали да заминават, прегледах и престъргах малко клапаните, водачите на клапаните са ти добре, двигателя ти е в перфектно състояние, в момента, пуши ти от гадното турбо, което си взел втора употреба...
айде сега отивай и си взимай друго турбо, двигателят ти да не се скапе пак за отрицателно кратко време..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Не разбрах какво разбираш под основен ремонт по точно какво е направено???
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
сигменти се сменят ако има на какво да ги сложиш.мерихте ли износването на цилиндрите ?
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Сменени са сегменти,лагери ,гарнитури,нови клапани,водачи,гумички шлаиф и др. не е хонингован блока по причина че не е износен,мерхме го с вьтромер,всичко е в норма.Но старите сегменти (само маслените) бяха сьбрани ,образно казано все едно двг-то е стояло с години.Бая проблеми имаше по главата,но са отстранени,там водачите и гумичките -леш.А и др.те уж сменени преди 3м. от друг колега но това е друга бира.Притеснява ме това духане на пари от щеката,така беше сега пак,Откьде иде тоя вятьр вьтре.Колеги ремонта е направен грамотно ,не отваряме мотор за севте,няма никькьв друг проблем освен този а клиента го касае само синия пушьк ката загрее колата повечко.Да ли пак турбината
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Почваме от тука : Двигателя е 1.9DCI това им е основен проблем турбината . Пълни с масло кулера и както си караш колата се изфорсирва , гасиш ключа а тя направо ще гръмне мотора от форсаж (в 90% от случаите след това е за ремонт ) от там се почва ремонти ,турбини .......... Тука мотора е направен (така твърдиш ) ,нали нови части слагахте ? Стара е само турбината . След като на тоя мотор това е основен проблем има ли смисъл да се разисква ? Ти махаш старата и слагаш вехтата !!!! Тая турбина отваряна ли е да се види луфта сегмента ????? То по пътя на логиката (макар че в една кола каквалогика може да има след като буталата ходят нагоре надоло ,а колата напред назад ) остава само турбина ,ако сте сигурни в това което сте направили като ремонт остава само турбина.
regards
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Дакато работи колата на празен ход, запуши аспуха, ако се увеличат картерните газове, явно уплътнителните пръстенчета на турбината са заминали..
Също така, можете да я свалите турбината, да запушите края който излиза към аспуха, и да надуете с уста или с компресор откъм входа на газовете, при това условие, от отвора за връщането на масло, не трябва да излиза нищо, никакъв въздух....
Също така, можете да я свалите турбината, да запушите края който излиза към аспуха, и да надуете с уста или с компресор откъм входа на газовете, при това условие, от отвора за връщането на масло, не трябва да излиза нищо, никакъв въздух....
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Тоно това си мислех и аз ,че мьршавата турбина бльска налягане в маслената система по някькьв начин.Това че ДЦИ-то има проблеми с компресорите го знаем,не сме толкова задрьстени все пак ,А по вьпроса на Митко ,естественно че мотора е с нови части,как иначе.Благодаря колеги ,ще я смькнем тая турбина тия дни ,ама нека клиента да поразработи колата,да покара че му е голяма мькаtraqnsavov написа:Дакато работи колата на празен ход, запуши аспуха, ако се увеличат картерните газове, явно уплътнителните пръстенчета на турбината са заминали..
Също така, можете да я свалите турбината, да запушите края който излиза към аспуха, и да надуете с уста или с компресор откъм входа на газовете, при това условие, от отвора за връщането на масло, не трябва да излиза нищо, никакъв въздух....
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Тя не блъска наляганте в маслената система "няма и как да блъзка там", а в картера, картерчето на турбината, и картера на колата са свързани през един дебел маркуч...
Но има едни чугунени уплътнителни пръстенчета на вала на турбината, който предпазват да не проникват испуснатите газове в картера..
Но има едни чугунени уплътнителни пръстенчета на вала на турбината, който предпазват да не проникват испуснатите газове в картера..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Надявам се, че сте почистили добре мотора, преди да го сглобите, защото има един циклон точно под капачката за наливане и ако той е запушен, ще прави същите номера. Проверете одушниците на картерните газове. Когато един мотор стане за ремонт, всички отлагания се натрупват по одушника и после проблем.
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
И според мен е турбото
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
или гърнето му е пълно с масло и обгаря като загрее.
нищо чудно след няколко дни,клиента да каже , че вече не пуши.
нещо не ми се вързва да е проблема в турбината
нищо чудно след няколко дни,клиента да каже , че вече не пуши.
нещо не ми се вързва да е проблема в турбината
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Така е но обгаря вече доста време,като смених счупения компресор,покара човека малко викам караи да изчисти аспуха и кулера ,ама не бе чистене не бе чудо,свалих кулер и гьрнето (само 1 е ) барабар с филтьра за картерни газове измих ги ,ефекта нулев,гледам че пуши тогава двигателя и причуква като е студен и това беше и причината за отварянето.Отдолу биелните лагери червени почти на рьба бяха ,така че ако мога да кажа този ремонт не е без смисьл но от гледна точка на клиента всичко е по старо муifidik написа:или гърнето му е пълно с масло и обгаря като загрее.
нищо чудно след няколко дни,клиента да каже , че вече не пуши.
нещо не ми се вързва да е проблема в турбината
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Шах с пешката или лагуна 2 Дци
Дайте време на новите сегменти да се напаснат малко. Аз имам лагуна ДТИ и при сходен ремонт и трябваха около 2000 км. за да спре да духа от щеката. Сега всичко е ОК, въпреки че турбото плаче за ремонт. Преди ремонта миеше очите с масло като дръпнеш щеката