Страница 1 от 3

Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 5:23 pm
от kateri
Проблема е следния както си карал и огаснал на едно кръстовище.След като го закачих с кодочетеца изписа 1661 Напрежение дюза,цил 1и4 твърде ниско напрежение.След много лутане и смяна на две от дузите грешката си остава.Кабелте са проверени от куплонга на копютара до дюзите са добре.След като направих и това издърпах кабела на първата дюза и колата запали на 3 но след като го сложа жеднага гасни помагайте.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 6:09 pm
от rangel1
:roll:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 6:19 pm
от kateri
rangel1 написа:виж направо на изхода на компа какво е захранването на 1и4 в сравнение с 2и3 ако на са еднакви проблема е в компа :)
Ще пробвам утре и ще кажа какво е станало. :?

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 12:34 am
от askman11
провери захранващото реле и плюсовете към компютъра

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 6:50 am
от kateri
[quote="askman11"]провери захранващото реле и плюсовете към компютъра[/quote
ок ще проверя :roll:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 8:02 am
от traqnsavov
Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..

Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 2:15 pm
от bobolin4o
traqnsavov написа:Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..

Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...
:shock:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 2:56 pm
от VOLUMAX
traqnsavov написа:Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..

Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...

И какво и колко би трябвало да е това напрежение ?

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 4:13 pm
от Todio
Чета и се питам: как с Китайски уред за 5лв. се мери окъсяване на дюза, чието нормално съпротивление е под 1ом? Сигурно този час по електротехника съм го пропуснал. :roll: :roll:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 5:27 pm
от traqnsavov
Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 6:17 pm
от VOLUMAX
traqnsavov написа:Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...

Ти знаеш ли по принцип как се управлява дюза за коман рейл ?
Виждал ли си осцилограма на такава ?

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 7:21 pm
от rangel1
:roll:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 7:37 pm
от traqnsavov
VOLUMAX написа:
traqnsavov написа:Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...

Ти знаеш ли по принцип как се управлява дюза за коман рейл ?
Виждал ли си осцилограма на такава ?
Не, не знам, даже не съм чувал за комйнрейли, кво е това, нещо за ядене ли е.. :? :shock: :shock: :lol:

Дюзите се захранват от генератор на ток вграден в компютърният модул, генератора изпълнен по схемата токово огледало, на контакт би трябвало да има 1.1В на изводи Е4 и Е2, напрежението не трябва да кляка при работа на двигателя.
На изводи Е2 и Е3 са мошните кючови транзистора, които комутират тока към положителният полюс..
Комутацията е, една основна доза за запалване, и няколко по малки дози гориво за един цикъл..

Изображение

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 8:57 pm
от Aspar
Здравейте колеги , не мога да кажа каде е проблема на витото но дзюза с осцилоскоп на напрежение няма да разбереш нищо за управлението мери се тока с ампер клещи на осцилоскоп това 1.1 волта и тази схема прелича на бензинови дюзи :( :( :( но всеки си има методи няма да се учудя ако някои ги мери с пробна лампа :D :D :D ама кво мери :?: поздрави успех !

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 9:17 pm
от traqnsavov
Тук събирам всякаква информация относна CR системата.

http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php?f=20&t=65

http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php ... p=290#p290