Диагностика на HONDA
Диагностика на HONDA
Здравейте.
Зблъсках се със следния случай.Автомобила е Акорд с мотор F20B6.При мерене на ламбда сондата преди катализатора дава сигнал=2,8в неизменя6т се на тихи обороти.При подаване на газ пада на около 1,5в.Откачих сондата и мерих опорното от компа,то е 3в а на подгряването си е батерийно.Тази след катализатора вади 0.6в.Иначе на компа всички маси и захранвания са си ОК.При четене на мигащия код няма никакви грешки.Успях да намеря същата кола и при тест се държеше по същия начин.
Направих справка в аутодата,толерансдата,уоркшоп и еситроник и навсякъде пише че трябва да е нормална(колебаеща от 0.2 до 0.8в)
Единствения проблем които притеснява клиента е завишения разход(около 9.5л.)Бил се консултирал със други собственици на модела и при тях разхода бил около 8 до 8.5л
Ако някои колега е имал подобен казус нека сподели
Поздрави.
Зблъсках се със следния случай.Автомобила е Акорд с мотор F20B6.При мерене на ламбда сондата преди катализатора дава сигнал=2,8в неизменя6т се на тихи обороти.При подаване на газ пада на около 1,5в.Откачих сондата и мерих опорното от компа,то е 3в а на подгряването си е батерийно.Тази след катализатора вади 0.6в.Иначе на компа всички маси и захранвания са си ОК.При четене на мигащия код няма никакви грешки.Успях да намеря същата кола и при тест се държеше по същия начин.
Направих справка в аутодата,толерансдата,уоркшоп и еситроник и навсякъде пише че трябва да е нормална(колебаеща от 0.2 до 0.8в)
Единствения проблем които притеснява клиента е завишения разход(около 9.5л.)Бил се консултирал със други собственици на модела и при тях разхода бил около 8 до 8.5л
Ако някои колега е имал подобен казус нека сподели
Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Диагностика на HONDA
Колега явно двете сонди са различни тая след катализатора е циркониева 0,2- 0,8в
а
другата титаниева или някъква друга от 0- 5в не си спомям точно нещата провери!!!
А що се отнася за разхода питай клиента поне още 5 пъти как я засича и т.н.
Успокой го психически и мисля че ще почне да гори по малко,може би проблема е психологичен!!!!!!!!
а
другата титаниева или някъква друга от 0- 5в не си спомям точно нещата провери!!!
А що се отнася за разхода питай клиента поне още 5 пъти как я засича и т.н.
Успокой го психически и мисля че ще почне да гори по малко,може би проблема е психологичен!!!!!!!!
Re: Диагностика на HONDA
То и аз си помислих че е 5 волтова въпреки че гореспоменатите програми твърдят обратното,но повече ме притеснява че няма лабда регулиране.
Някой друг да каже нещо по въпроса?
Поздрави.
Някой друг да каже нещо по въпроса?
Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Диагностика на HONDA
F20B6 1998-2003г 2000см3 147кс Аутодата: сонда 1 0.1-5 V , sonda 2 0.3-0.7 V Така пише?!
Успех!
Успех!
Re: Диагностика на HONDA
Колега би ли ме насочил къде по точно пише за сонда 1 че е 5в,че аз в мойта аутодата 3.18 гледам друго пише.
Поздрави.
Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Диагностика на HONDA
Engine management Pin data, търсиш: Heated oxygen sensor , и конкретизираш по модел. Обърни внимание за 2.0 мотор!
Re: Диагностика на HONDA
Е то и аз там гледам самоче при мен що пише 0,1-0,9v?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Диагностика на HONDA
Така си е - сонда до един волт...venelek написа:Е то и аз там гледам самоче при мен що пише 0,1-0,9v?
Цветовете на кабелите какви са?
Другата кола също ли не правеше ламбда регулиране?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Диагностика на HONDA
Ми трябва да извикам клиента и да видя кви бяха точно кабелите.
Ако не се лъжа единия май беше зелен но да не та подведа.
Другата кола също не правеше ламбда регулиране и това много ме учуди.
Или работят така тия хонди или и двете имат един и същ дефект
Ако не се лъжа единия май беше зелен но да не та подведа.
Другата кола също не правеше ламбда регулиране и това много ме учуди.
Или работят така тия хонди или и двете имат един и същ дефект
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Диагностика на HONDA
Де да знам?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 10:43 am
Re: Диагностика на HONDA
А пробва ли след като изгасиш и запалиш веднага отново първите няколко минути има ли ламбда регулиране?
Re: Диагностика на HONDA
Сякак пробвах.И на студен и на горе6т двигател.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Диагностика на HONDA
Даните на сондата трябва да са тези 0,1-0,9.Моят савет е да я видиш с осцилоскоп.Успех.
Re: Диагностика на HONDA
Колега с осцилоскоп съм я гледал,но все пак мерси за съвета.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!