Диагностика на HONDA

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

Здравейте.
Зблъсках се със следния случай.Автомобила е Акорд с мотор F20B6.При мерене на ламбда сондата преди катализатора дава сигнал=2,8в неизменя6т се на тихи обороти.При подаване на газ пада на около 1,5в.Откачих сондата и мерих опорното от компа,то е 3в а на подгряването си е батерийно.Тази след катализатора вади 0.6в.Иначе на компа всички маси и захранвания са си ОК.При четене на мигащия код няма никакви грешки.Успях да намеря същата кола и при тест се държеше по същия начин.
Направих справка в аутодата,толерансдата,уоркшоп и еситроник и навсякъде пише че трябва да е нормална(колебаеща от 0.2 до 0.8в)
Единствения проблем които притеснява клиента е завишения разход(около 9.5л.)Бил се консултирал със други собственици на модела и при тях разхода бил около 8 до 8.5л
Ако някои колега е имал подобен казус нека сподели

Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от rangel1 »

Колега явно двете сонди са различни тая след катализатора е циркониева 0,2- 0,8в
а
другата титаниева или някъква друга от 0- 5в не си спомям точно нещата провери!!!
А що се отнася за разхода питай клиента поне още 5 пъти как я засича и т.н.
Успокой го психически и мисля че ще почне да гори по малко,може би проблема е психологичен!!!!!!!!
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

То и аз си помислих че е 5 волтова въпреки че гореспоменатите програми твърдят обратното,но повече ме притеснява че няма лабда регулиране.

Някой друг да каже нещо по въпроса?

Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от gt40 »

F20B6 1998-2003г 2000см3 147кс Аутодата: сонда 1 0.1-5 V , sonda 2 0.3-0.7 V Така пише?!
Успех!
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

Колега би ли ме насочил къде по точно пише за сонда 1 че е 5в,че аз в мойта аутодата 3.18 гледам друго пише.


Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от gt40 »

Engine management Pin data, търсиш: Heated oxygen sensor , и конкретизираш по модел. Обърни внимание за 2.0 мотор!
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

Е то и аз там гледам самоче при мен що пише 0,1-0,9v?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от bobolin4o »

venelek написа:Е то и аз там гледам самоче при мен що пише 0,1-0,9v?
Така си е - сонда до един волт...

Цветовете на кабелите какви са?
Другата кола също ли не правеше ламбда регулиране?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

Ми трябва да извикам клиента и да видя кви бяха точно кабелите.
Ако не се лъжа единия май беше зелен но да не та подведа.
Другата кола също не правеше ламбда регулиране и това много ме учуди.
Или работят така тия хонди или и двете имат един и същ дефект :lol:
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от bobolin4o »

По-вероятно да е второто...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от gt40 »

Де да знам?
joroboichev
КОЛЕГА
Мнения: 116
Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 10:43 am

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от joroboichev »

А пробва ли след като изгасиш и запалиш веднага отново първите няколко минути има ли ламбда регулиране?
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

Сякак пробвах.И на студен и на горе6т двигател.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
gza
Мнения: 11
Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 7:00 am

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от gza »

Даните на сондата трябва да са тези 0,1-0,9.Моят савет е да я видиш с осцилоскоп.Успех.
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Диагностика на HONDA

Мнение от venelek »

Колега с осцилоскоп съм я гледал,но все пак мерси за съвета.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Публикувай отговор