Астра Г дизел - климатик - Проблема е решен.

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Заключено
yasser
КОЛЕГА
Мнения: 74
Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Астра Г дизел - климатик - Проблема е решен.

Мнение от yasser »

Здравейте,
някой сбъсквал ли се е със следния проблем за управленето, което е Делфи.
Климатика не работи адекватно - когато се включи тръгва, но за около 5-6 сек. след което спира за около 1-2 сек. после пак тръгва за около 2-3 сек. и пак спира за 1-2 сек. и така сдо подуване. Бутона на климатика свети постоянно и не личи за проблем. На таблото има лампа с едно радиаторче, което когато спре да работи климатика - светва, когато работи климатика - изгасва, та на финала се получава едно постоянно мигане на лампата.
Ако колата е изгасена и се тества, КТС-а се вързва с модула. Излизат 3 грешки. Двете са свързани с температурен датчик а 3-тата грешка е проблем с реостата на перката преди кондензатора (предполагам това е перката на климатика, а под кондензатор визират радиатора на климатика).
Ако обаче колата е запалена и климатика е вързан то КТС-а не може да се свърже или по-точно докато успее да направи връзка и изведнъж връзката се разпада.
След разкачане на едната букса на модула ( захранване и управление) модула тотално спря да работи :roll:

Та въпроса ми е - някой има ли опит с такъв модул и имат ли някакви типично и често срещани проблеми?

Благодаря.
Последно промяна от yasser на Пет Юни 26, 2009 8:51 am, променено общо 1 път.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Астра Ф 2.0 Дизе - Проблем с модула за охлаждане и климатика

Мнение от bobolin4o »

yasser написа:Здравейте,
някой сбъсквал ли се е със следния проблем за управленето, което е Делфи.
Климатика не работи адекватно - когато се включи тръгва, но за около 5-6 сек. след което спира за около 1-2 сек. после пак тръгва за около 2-3 сек. и пак спира за 1-2 сек. и така сдо подуване. Бутона на климатика свети постоянно и не личи за проблем. На таблото има лампа с едно радиаторче, което когато спре да работи климатика - светва, когато работи климатика - изгасва, та на финала се получава едно постоянно мигане на лампата.
Ако колата е изгасена и се тества, КТС-а се вързва с модула. Излизат 3 грешки. Двете са свързани с температурен датчик а 3-тата грешка е проблем с реостата на перката преди кондензатора (предполагам това е перката на климатика, а под кондензатор визират радиатора на климатика).
Ако обаче колата е запалена и климатика е вързан то КТС-а не може да се свърже или по-точно докато успее да направи връзка и изведнъж връзката се разпада.
След разкачане на едната букса на модула ( захранване и управление) модула тотално спря да работи :roll:

Та въпроса ми е - някой има ли опит с такъв модул и имат ли някакви типично и често срещани проблеми?

Благодаря.
Първо, най-вероятно става дума за Astra G...
Второ, грешката за "реостата" означава или той самия, или окабеляване, или релето в Делфито, или предпазителя за ниска степен на вентилатора...
Възможно е корозия в блока за перките и компресора (Делфито), но най-вероятно е в куплунга, който си вадил - огледа ли го за скъсани кабели или окис?
Трето, Кондензатор означава големия климатичен радиатор в моторния отсек, а Изпарител - малкия в купето...
Успех!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
yasser
КОЛЕГА
Мнения: 74
Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Астра Ф 2.0 Дизе - Проблем с модула за охлаждане и климатика

Мнение от yasser »

Bubolincho,
Благодаря за помощта,
Вярно е, че Астрата е G.
Проблема се оказа в куплунга. Единия кабел с постоянни 12в, който е на бущон 39 се оказа корозирал и се е прекъснал вчера, като съм вадил буксата. Предполагам, че не се е бил прекъснал преди това, защото работеше някак си, но пък тази корозия е била причината или да не преминава достатъчно напрежение или ток. Това явно е обяснението, защо хем е работил , хем не.

Благодаря отново и поздрави.
Заключено