Страница 1 от 1

EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Нед Май 10, 2009 4:29 pm
от auto215
Колеги колата е опел корса б 2000г с електрически усилвател на волана,тегли леко наляво като се движи, геометрията е перфектна проверено на четири различни стенда за преден мост,при изправен волан и даване на контакт волана се премества сам с около 5 градуса наляво,пробвах с актията да я чета не го намира изобщо,колега със ктс пробва, същата работа и там не го намира,след това с опел ком пак не го намира,някой ако се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели, предварително благодаря на отзовалите се :D

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Нед Май 10, 2009 8:14 pm
от veli
демонтаж на кората под волана,демонтаж на металния предпазител на датчик завъртане и регулирай позицията на датчика,докато волана изрвни усилието в двете посоки!
ако се свържеш с кодочетец-изравни напреженията

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Нед Юли 19, 2009 4:10 pm
от renene
КТС го чете перфекно просто трябва да се изравнят напреженията в двете посоки 2.5V беше по спомен

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Сря Юли 22, 2009 9:27 pm
от yasser
Е той, човека е написал, че нито КТС, нито нищо друго не го открива като система.
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.

Успех

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Сря Юли 22, 2009 10:10 pm
от VOLUMAX
КТС-а го чете перфектно ...сигурно този с който са опитвали не е бил ъпдейтван скоро !
Опел скенера не го чете !

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Пон Юли 27, 2009 10:15 pm
от renene
yasser написа:Е той, човека е написал, че нито КТС, нито нищо друго не го открива като система.
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.

Успех
Колега чете го,тия 2.5в не съм ги измислил :D

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 6:13 am
от delio
op-com го разчита перфекно вчера правих същото но беше с лоши спойки в блока като на пунтото само дето тука бяха в блока .Настроиването по механичен път на тази система става с местене на датчика до като изравни колелата

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:26 am
от yasser
[quot :) e="renene"]
yasser написа:Е той, човека е написал, че нито КТС, нито нищо друго не го открива като система.
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.

Успех
Колега чете го,тия 2.5в не съм ги измислил :D[/quote]


Колега, предполагам сега разбра за какво говоря.
Не споря дали КТС по принцип го открива или не.
Просто точно сега и в този момент КТС-а не го е открил, както и друга апаратура за диагностика.
Тоест има проблем в колата и първо той трябва да се открие и отстрани.
Ето го и резултата. Човека е намерил проблема и после вече комуникацията е възтановена :)
Сега с каквото и да пробва ще успее да се закачи.

Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 6:36 pm
от auto215
[quote="veli"]демонтаж на кората под волана,демонтаж на металния предпазител на датчик завъртане и регулирай позицията на датчика,докато волана изрвни усилието в двете посоки!
по този начин стана,благодаря на всички за съдействието :D :D :D