каква е тази грешка

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

каква е тази грешка

Мнение от ludiqmaks »

Здравейте :D на един приятел пасата му е TDI и по някой път слет 2000 оборота неварвяла когато трябвало да вклучи турбото закачам я и ми излиза тази грешка
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
и аз досега несъм се закачал с дизели и реших да се изкажете първо за какво служи каде да го търся нещо от този род благодаря ви предварително
vankopestera
КОЛЕГА
Мнения: 119
Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am

Re: каква е тази грешка

Мнение от vankopestera »

Това означава ,че налягането на турбото в определен режим не е такова каквото очаква ECU-то. От тук нататък трябва да го наблядаваш в движение и да видиш дали става по-високо или по-ниско от колкото трябва. По принцип в обороти при натоварване трябва да е около 1.0 - 1.2 bar. Ако подминава тези стойности влиза в авариен режим и принудително ограничава мощността докато не се загаси и запали отново, а ако не достига тези стойности пак си е проблем и тогава пак не върви, но поради недостиг на налягане.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: каква е тази грешка

Мнение от ludiqmaks »

аха значи нее заминал датчика а налягането не е в граници мерси :D
а ако надвишава трябва да разбера какво го реголира и да го поправя ли :cry:
automax
КОЛЕГА
Мнения: 175
Регистриран на: Нед Май 07, 2006 6:04 pm

Re: каква е тази грешка

Мнение от automax »

Тогава най-вероятно е да не затвяря или да е прогорял байпасния клапан за свърхналягяне. Не си спомням на този дизел дали не се командваше с вакуум-виж да не се е откачило. Огледай добре турбината.
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: каква е тази грешка

Мнение от ludiqmaks »

БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО :!: УТРЕ ЩЕ Я ПОГЛЕДНА
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: каква е тази грешка

Мнение от ludiqmaks »

вакомите бяха на ред за това сменихме клапана :!: сега ще се надяваме проблема да не се появи скоро :D БЛАГОДАРЯ НА ОДЗОВАЛИТЕ СЕ :wink:
yasser
КОЛЕГА
Мнения: 74
Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: каква е тази грешка

Мнение от yasser »

Преди няколко дена един клиент се оплаква от следния проблем.
Ако кара в градски условия - няма проблем, колата ускорява и се чувства мощността.
Ако обаче е на магистралата, след като развие 120км/ч тягата изведнъж изчезва и все едно е кола без турбо. Ауди 1.9 ТДИ е автомобила.
Вчера идва да се похвали, че сама се е оправила, казвам му това е направо НЕвъзможно, значи пак сама ще се повреди. Обаче е възможно и да се е оправила не заради друго, ами защото явно е карана не с каквото гориво трябва. Просто са наливали не малко параходно гориво, което като показатели е май малко по-различно от дизела по бензиностанциите, а за чистотата на горивото и дума да не става.
Та...може и във вашия случай да е нещо подобно.
САКСО
КОЛЕГА
Мнения: 104
Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 9:44 pm
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Re: каква е тази грешка

Мнение от САКСО »

[quote="ludiqmaks"]вакомите бяха на ред за това сменихме клапана :!: сега ще се надяваме проблема да не се появи скоро :D БЛАГОДАРЯ НА ОДЗОВАЛИТЕ СЕ :wink:[/quote]на тази грешка има три варианта,твоя вариант не е свързан с проблем в турбото,а по-точно в управлението му,след като вакуумите са наред,след смяна на Н75(клапана) проблема би трябвало да се реши :idea:
mirix
КОЛЕГА
Мнения: 145
Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Re: каква е тази грешка

Мнение от mirix »

Често срещано да залепне клапан на турбото и като дигне налягане и вкарва в авариен режим
strahil
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Юли 04, 2009 4:16 pm

Re: каква е тази грешка

Мнение от strahil »

Това турбо би трябвало да е с променлива геометрия, а не с байпасен предпазен клапан. Понякога прекомерното или понижено налягане се дължи на износване или блокиране на механизма който променя геометрията.
Публикувай отговор