Страница 1 от 1

K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Нед Фев 08, 2009 6:25 pm
от ludiqmaks
имали разлика в K-L линиите и каква по точно е тя :?: немога да намеря информация в бомагите и се ме чувърка тази мисал :cry:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Пон Фев 09, 2009 11:50 am
от batsvilen
Колега като закачиш двуканален осцилоскоп ще видиш правоъгълните импулси на линиите, иначе К- извеждащ кабел L- възбудителен кабел.

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Пон Фев 09, 2009 9:35 pm
от ludiqmaks
batsvilen написа:Колега като закачиш двуканален осцилоскоп ще видиш правоъгълните импулси на линиите, иначе К- извеждащ кабел L- възбудителен кабел.
това значи ли че винаги и двата кабела трябва да бъдат вклучени :?: а някой коли мисля че имат само К линия :roll: тогава и двата кабела ли тябва да ги закача на едно място :oops:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Вто Фев 10, 2009 8:26 am
от automax
не

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Вто Фев 10, 2009 9:58 pm
от ludiqmaks
batsvilen написа:Колега като закачиш двуканален осцилоскоп ще видиш правоъгълните импулси на линиите, иначе К- извеждащ кабел L- възбудителен кабел.
колега разгледах ел. схемата на висата и мойто мнение е че са еднакви и двата канала :roll: дали има някаква разлика ако вместо К закача L линията :?:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 12:52 am
от mitko
Има .ако нямаше нямаше да се казват K и Л . :D

Best regards

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 7:37 am
от ludiqmaks
mitko написа:Има .ако нямаше нямаше да се казват K и Л . :D

Best regards
е и яс си мисля че има :D но никой неще да казва каква е :roll:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 9:01 am
от mitko
Ми то е написано от batsvilen.


regards

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 7:49 pm
от ludiqmaks
ами повечето коли имат само К линии на тях не им ли трябва възбуждащата L линия :roll:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 9:21 pm
от bobolin4o
ludiqmaks написа:ами повечето коли имат само К линии на тях не им ли трябва възбуждащата L линия :roll:
Бе това да не е жена да я възбуждаш!
Сериозно сега - по-вехтичките коли са с две линии за диагностика.

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 10:12 pm
от ludiqmaks
ами batsvilen написа че L линията била възбудителна :roll: ас лично неми се вярва да е така но никой не дава конкретно каква е разликата или някакво логично убеснение :idea:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Чет Фев 12, 2009 8:29 am
от mitko
На старите автомобили по L линия се изпраща запитване а по K линия се получават данните (така че batsvilen е логически прав защото за да тръгне диагностиката трябва да има запитване на L линията за да тръгнат да текат данни по K линията) .Нещо подобно на Rx Tx .А на новите това е организирано с други драивери в управляващите блокове и запитване и получаване на данни върви по една линия K. Това е обяснението . Всичко зависи от краиния драивер за комуникация с определен блок .

Вече повярва ли ?

best regards

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Чет Фев 12, 2009 6:42 pm
от ludiqmaks
ето този одговор чаках :D и балагодарение на теб ми се изясниха мислите :idea: БЛАГОДАРЯ ТИ :!:

Re: K и L ЛИНИИ ВЪПРОСЧЕ

Публикувано на: Чет Фев 12, 2009 6:43 pm
от mitko
Успехи тогава :D

regards