Страница 3 от 3

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 10:30 pm
от KLESHTITE
колега тоя мотор умна диуза няма :lol:

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 6:26 am
от milennyc
KLESHTITE написа:колега тоя мотор умна диуза няма :lol:

Кой мотор няма умна дюза? БМВ е46 136к.с ли? Силно си в грешка ако мислиш така

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 11:48 pm
от BaHka
[quote="KLESHTITE"]колега тоя мотор умна диуза няма :lol:[/quote]

Силно гарантирам, че ИМА умна дюза.

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 11:58 pm
от Aspar
milennyc написа:
Aspar написа:Само на стенд .
Не е така колега прави се с един уред(измервателен часовник)
Колега този филм с измервателния часовник сам го играл преди 3 години и ти казва как трябва да се направи по принцип по документи на бош , не казвам че ако изкараш и вкараш помпата 50 пъти няма да стане все ще я оцелиш .

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 7:27 am
от milennyc
Мен ме дразни факта че може да се измисли как да се прави това със зацепването.... транзистора ясно, аванса ясно...... ама ей тва че ако не е зацепена както трябва се почват проблеми с палене... топла студена и .... но със сигурност с който и да е тестер ако си играя 3-4ч на вкарване и изкарване ще стане....

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 5:47 pm
от rangel1
milennyc написа:Мен ме дразни факта че може да се измисли как да се прави това със зацепването.... транзистора ясно, аванса ясно...... ама ей тва че ако не е зацепена както трябва се почват проблеми с палене... топла студена и .... но със сигурност с който и да е тестер ако си играя 3-4ч на вкарване и изкарване ще стане....
Недей си играй толкова ще поврведиш резбите иначе ако не прецакаш нещо резултата е гарантиран по твоята теория :lol: :lol: :lol:

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 8:11 pm
от milennyc
Да то за това е теория, че ако тръгна към практика може да стане беля..... сложил съм 2 транзистора паралелно да се подсигуря а не мога да за зацепя правелно....

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 8:14 am
от milennyc
KLESHTITE написа:.......................................................a??
Колега май не четеш никой не говори за умна дюза а за VP44(ГНП) което е помпа тя определено се зацепва. А не само в Опел съм писал и въпроса ми е само за зацепването на помпата а не на дюзата :roll: :idea: А специялно при БМВ тази умна дюза е на 4-ти цилиндър :!: :!: :mrgreen:

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 10:45 pm
от milennyc
От къде може да се купи dial gauge ?

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 9:59 pm
от milennyc
Намерих си индикаторен часовник и разбрах как става зацепването на помпата

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 10:07 pm
от presko79
milennyc написа:Намерих си индикаторен часовник и разбрах как става зацепването на помпата
Е стана ли ,?сподели как точно го направи.

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 11:31 pm
от KLESHTITE
колега milennic нещо не сме се разбрали ама не се прави на много вещ че в един друг форум беше писал че няколко месеца не можеш да си оправиш твоето BMW а по въпроса за VP44 съм зацепил повече от теб извинявай ако съм те обидил