Страница 2 от 3

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Апр 02, 2009 7:59 pm
от presko79
след ирф ? някоя цифричка може би ? лекичко е и така .Аз не сьм от ничии град а сьм от село,за мен поне на полвин :lol:

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Юли 16, 2009 3:18 pm
от veli
вижте момчета,не си правете шегички,защото хора като мен са сваляли и качвали помпа цели дни за да разберат кой елемент пасва най добре на електрониката на вп44 и не са получили нищо на готово.
щом знаете добре,но не си играйте опасни игрички за финансите си!

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Чет Юли 16, 2009 3:30 pm
от veli
забравих да добавя,че при неправилен монтаж,дефектен транзистор(около 30-40%),неподходяща апаратура,незнание на особенностите на съвременната електроника,можете да понесете солидни загуби(замяна електронен блок и програмиране в размер на около 1200лв)за ваша сметка!





0

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Съб Авг 08, 2009 6:36 am
от traqnsavov
Когато се заменя един полеви транзистор най важното е да отговарят няколко параметъра..

Коефицент на усилване по напрежение, за разлика от биполярните, който усилват по ток..
Коефицента е много важен за работната точка на транзистора.

Максимален ток протичащ между D S ако тока е по малак от колкото трябва транзистора гори..

Честота на транзистора..

Общо взето това са параметрите....

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Пон Авг 10, 2009 10:15 pm
от diagnostic
veli написа:забравих да добавя,че при неправилен монтаж,дефектен транзистор(около 30-40%),неподходяща апаратура,незнание на особенностите на съвременната електроника,можете да понесете солидни загуби(замяна електронен блок и програмиране в размер на около 1200лв)за ваша сметка!





0

Колега за какви загуби говориш, то ако някоя кола с такава помпа ти дойде непалеща,какъв милиш че е риска? човека трябва да си даде парички за помпа така или иначе,тя струва около 800 лв втора ръка ... примерно ти я палиш зимаш на половината и човека си тръгва доволен ... за толко пари толко :) риска какъв е ?

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 6:58 am
от ifidik
програмирането е 400лв,а не 1200(ако се налага) и горе посочения транзистор върши работа , ако механичната част на помпата е изправна.обикновенно буталото на авансатора задира в корпуса и тогава транзистора се товари и не е спасението по мощен след като механиката задържа.в най тежкия случай нов корпус около 550лв и ново буталце около 250лв и май най сигурния начин е нова помпа за около 1700лв ако върнеш старата.

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 5:33 pm
от auto
Транзистора е MTD3055VL или подобен ! :D

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 9:35 am
от milennyc
Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 5:41 pm
от Aleksi
milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
Здравейте, мога да съм Ви полезен! Обадете се на телефон 0889 356897

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 12:52 am
от Aspar
Само на стенд .

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:22 am
от milennyc
Aspar написа:Само на стенд .
Не е така колега прави се с един уред(измервателен часовник)

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:07 pm
от presko79
milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
колега ,работата е лоша ,един пьт много се мьчиш но стана,отхлупи уравлението на помпата и погледни датчика които чете оборотите на ротора,като предварително установи кога впрьсква на 1 цилиндьр.под датчика има венец с място което е поразлично тоест зоната с импулса.постави я точно под датчика,даи мотора на бележки и я навира в агренажа.при мен стана.дано да ти бьде от полза мисля че ще се ориентираш.а и друго помпата няма шпонка но мисля че имаше шпонков канал трябва да е нагоре.успех

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:50 pm
от milennyc
presko79 написа:
milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
колега ,работата е лоша ,един пьт много се мьчиш но стана,отхлупи уравлението на помпата и погледни датчика които чете оборотите на ротора,като предварително установи кога впрьсква на 1 цилиндьр.под датчика има венец с място което е поразлично тоест зоната с импулса.постави я точно под датчика,даи мотора на бележки и я навира в агренажа.при мен стана.дано да ти бьде от полза мисля че ще се ориентираш.а и друго помпата няма шпонка но мисля че имаше шпонков канал трябва да е нагоре.успех
По спомен има 2 такива места на ротора :)..... това това по различното зъбче да е под него има резон..... То става и с уред за диагностика като въртиш на стартер гледаш ъгъл на впръскване реален и спецефичен ама това е 1000 пъти вадене и вкарване на помпата :). Място за шпонка има но и да има шпонка на БМВ няма къде да се зацепи няма място където да влезне. А мисля че впръскването зависи от 4-тата дюза тя все пак е умната :). Тя е дюзата която дава импулс за начало на впръскването

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:42 pm
от presko79
когато шпонковия канал е нагоре ,елемента е насочен да работи при 1 цилиндьр.това важи за всички помпи БОШ.от там да се види кои е поблизкия белег на венеца в ГНП и да се постави под датчика.при мен се получи,и аз тогава кого ли не питах .вадфих я поне 5 пьти ами добре че колегата с които работя е човек на идеите.

Re: VP 44- ремонт

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:56 pm
от milennyc
A kak да разбера кога впръсква на 1-ви цилиндър? Като въртя коляновия вал на ръка и дюзата е извадена вън... иначе винаги ще има нафта над първи цилиндър.....