Страница 1 от 2

проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 12:35 pm
от bobyastra
АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 5:47 pm
от YuliGeorgiev
двигател :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 7:29 pm
от dent
много неясноти има в поста ти ; какво имаш в предвид трудно пали : 1-стартера не върти; 2-стартера върти и двигателя не пали; 3-стартера върти и двигателя се опитва да запали като на 2-3 цилиндъра ?

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 8:18 pm
от bobyastra
свещите съм ги сменял исъс сигурност работят.Мощноста на кола си е същата
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 9:48 pm
от YuliGeorgiev
bobyastra написа:свещите съм ги сменял исъс сигурност работят.Мощноста на кола си е същата
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално
двигател :D :D :D :D
липсата на компресия при дизела означава трудно палене и пушене на сиво-бял пушек(сурова нафта) докато постигне някаква температура.
споко на лято ще се самооправи :D :D :D :D

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 11:37 pm
от mitko
Браво бре Юли оправи човека .На пролет ще се самооправи . :D :D :D

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 11:43 pm
от YuliGeorgiev
mitko написа:Браво бре Юли оправи човека .На пролет ще се самооправи . :D :D :D
ми дето ще го натоварваме да ходи при разни колеги за проверка на свещи,мерене на компресия ,слагане на клапани да не му пада горивото(уж :D ),направо да си премести 25-30лв от единия джоб в другия за диагностика :lol:

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Пон Яну 12, 2009 11:15 am
от bobyastra
Като дам на контакт и светва лампата на подгряващите но като изгасва не се чува онова "цък" от релето дали то не е проблема

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Пон Яну 12, 2009 8:55 pm
от Todio
Колегите поставиха диагноза, ако не те устройва мери компресия, но двигателя е АУТ.

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 10:42 am
от mirix
По принцип като угасне лампата свещите подграват още малко ако искаш пробвай да подгрееш 2 пъти и да видим какъв ще е резултата

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 12:24 pm
от bobyastra
подгрявам по 2-3 мин така чене е от подгряването а двигателя със сигурност не е сдухан все пак щях да усетя нали не я карам от седмица

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 12:28 pm
от bobyastra
утре ще я карам за диагноза така че скоро ще знам какъв е проблема

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Сря Яну 14, 2009 11:16 pm
от automax
Гарнитура на главата. Направи тест за CO2, но може и да не покаже. възможно е да е прогоряла между два цилиндъра.

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Вто Яну 20, 2009 3:26 pm
от bobyastra
bobyastra написа:АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
Развръзката;
Няма компресия-смяна на сегменти и като се почна
биелни лагери 40лв
сегменти 115лв
гарнитура глава 59лв
гарнитура картер 6лв
гарнитура капак-клапани 5лв
гумички клапани 93лв
болтове за глава 40лв
масло+филтър 41лв
разпределителен вал(2-ра употреба) 60лв
антифриз 4лв
подгр. свещ 10 лв
клапани 72лв
кобилици 64лв
паразитна ролка 52лв
гарнитура колектор 5лв
бендикс 32лв
труда е 60лв а частите са закупени от механика атой е мой човек.Дали съм минал тънко всичко за 660лв

Re: проблем с паленето

Публикувано на: Сря Яну 21, 2009 12:16 am
от YuliGeorgiev
bobyastra написа:
bobyastra написа:АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
Развръзката;
Няма компресия-смяна на сегменти и като се почна
биелни лагери 40лв
сегменти 115лв
гарнитура глава 59лв
гарнитура картер 6лв
гарнитура капак-клапани 5лв
гумички клапани 93лв
болтове за глава 40лв
масло+филтър 41лв
разпределителен вал(2-ра употреба) 60лв
антифриз 4лв
подгр. свещ 10 лв
клапани 72лв
кобилици 64лв
паразитна ролка 52лв
гарнитура колектор 5лв
бендикс 32лв
труда е 60лв а частите са закупени от механика атой е мой човек.Дали съм минал тънко всичко за 660лв
Абе както казват някои колеги номера е да се вземат парите на клиента,па ако колата стане е само в негов плюс. :D :D :D :D :D :D
така че надяваи се само с сегменти да се получи.и все пак колко показа кат компресия?
поне един силен цилиндър имаше ли?