проблем с паленето
проблем с паленето
АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: проблем с паленето
двигател
Re: проблем с паленето
много неясноти има в поста ти ; какво имаш в предвид трудно пали : 1-стартера не върти; 2-стартера върти и двигателя не пали; 3-стартера върти и двигателя се опитва да запали като на 2-3 цилиндъра ?
Re: проблем с паленето
свещите съм ги сменял исъс сигурност работят.Мощноста на кола си е същата
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: проблем с паленето
двигателbobyastra написа:свещите съм ги сменял исъс сигурност работят.Мощноста на кола си е същата
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално
липсата на компресия при дизела означава трудно палене и пушене на сиво-бял пушек(сурова нафта) докато постигне някаква температура.
споко на лято ще се самооправи
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: проблем с паленето
Браво бре Юли оправи човека .На пролет ще се самооправи .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: проблем с паленето
ми дето ще го натоварваме да ходи при разни колеги за проверка на свещи,мерене на компресия ,слагане на клапани да не му пада горивото(уж ),направо да си премести 25-30лв от единия джоб в другия за диагностикаmitko написа:Браво бре Юли оправи човека .На пролет ще се самооправи .
Re: проблем с паленето
Като дам на контакт и светва лампата на подгряващите но като изгасва не се чува онова "цък" от релето дали то не е проблема
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: проблем с паленето
Колегите поставиха диагноза, ако не те устройва мери компресия, но двигателя е АУТ.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: проблем с паленето
По принцип като угасне лампата свещите подграват още малко ако искаш пробвай да подгрееш 2 пъти и да видим какъв ще е резултата
Re: проблем с паленето
подгрявам по 2-3 мин така чене е от подгряването а двигателя със сигурност не е сдухан все пак щях да усетя нали не я карам от седмица
Re: проблем с паленето
утре ще я карам за диагноза така че скоро ще знам какъв е проблема
Re: проблем с паленето
Гарнитура на главата. Направи тест за CO2, но може и да не покаже. възможно е да е прогоряла между два цилиндъра.
Re: проблем с паленето
Развръзката;bobyastra написа:АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
Няма компресия-смяна на сегменти и като се почна
биелни лагери 40лв
сегменти 115лв
гарнитура глава 59лв
гарнитура картер 6лв
гарнитура капак-клапани 5лв
гумички клапани 93лв
болтове за глава 40лв
масло+филтър 41лв
разпределителен вал(2-ра употреба) 60лв
антифриз 4лв
подгр. свещ 10 лв
клапани 72лв
кобилици 64лв
паразитна ролка 52лв
гарнитура колектор 5лв
бендикс 32лв
труда е 60лв а частите са закупени от механика атой е мой човек.Дали съм минал тънко всичко за 660лв
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: проблем с паленето
Абе както казват някои колеги номера е да се вземат парите на клиента,па ако колата стане е само в негов плюс.bobyastra написа:Развръзката;bobyastra написа:АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
Няма компресия-смяна на сегменти и като се почна
биелни лагери 40лв
сегменти 115лв
гарнитура глава 59лв
гарнитура картер 6лв
гарнитура капак-клапани 5лв
гумички клапани 93лв
болтове за глава 40лв
масло+филтър 41лв
разпределителен вал(2-ра употреба) 60лв
антифриз 4лв
подгр. свещ 10 лв
клапани 72лв
кобилици 64лв
паразитна ролка 52лв
гарнитура колектор 5лв
бендикс 32лв
труда е 60лв а частите са закупени от механика атой е мой човек.Дали съм минал тънко всичко за 660лв
така че надяваи се само с сегменти да се получи.и все пак колко показа кат компресия?
поне един силен цилиндър имаше ли?