вярвай ми ако имаше нужда от шлайфане щеше да го направи.по скоро само единия цилиндър има лек проблем
но механика дава гаранция за поне 100 000 км а колата е на 320 00-км
А и цените са такива в дълбоката провинция
Вчера един колега като я послуша как работи каза че работи като неговата Кордоба 96 тд
проблем с паленето
Re: проблем с паленето
Типично по нашенски евтино и временно
Re: проблем с паленето
В София определено е така .Там съм живял 8 г .така че знам че за вас е важно да вземете парите на клиента,ko4o написа:Типично по нашенски евтино и временно
щото там клиенти много ,но на село не тъй нали често се виждаме по на чашка
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: проблем с паленето
Не е така приятелю .Ако трябва ремонта да се направи като хората ти нема смисъл да го правиш ,защото колата е по ефтина от ремонта .Ремонат се прави по схемата :bobyastra написа:
В София определено е така .Там съм живял 8 г .така че знам че за вас е важно да вземете парите на клиента,
щото там клиенти много ,но на село не тъй нали често се виждаме по на чашка
1 Демонтаж ,2 Пълно разглобяване ,3 Почистване( идеално измиване до метал) ,4 Дефектовка ( замерване на всички детаили с необходимите инструменти ,примерно бутала с микрометър , цилиндри с микрометър ,основни биелни лагери ,проверкана вала за угъване ....... и много други за който съм сигурен ,че на твоят автомобил не са направени) , 5 Подмяна на дефектиралите детаили ,6 Сглобяване ,7 Монтаж ,8 Регулировки и центровки .
Така че не говори ,че ако трябвало щяло да се шлаифа.Как разбра твоя маистор .че не трябва да се шлаифа???? ОКОМЕРНО предполагам. Ремонта в момента го правиш по схемата за толкова пари толкова ремонт . Колегата е прав за това че е временно . Аз лично съм имал такъв автомобил и съм го правил това което правиш в момента . Светлината в тунела беше за първите 10-15000км после изгасна .
best regards