Страница 1 от 1

Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Сря Яну 07, 2009 9:58 pm
от renene
Първо за много години на всички :D .Със старт спреи палиме веднага.Грешки няма,дюзи,клапан налягане,налягане,свещи,реле,температурен датчик ,не пише старт еррор,всичко шест с две думи ,обаче не палиме.При това положение забелязах,че не изпушва нищо от аспуха,за да кажа че няма компресия и е за ремонт.ДАите някакви идеи колеги :D Тествам я с КТС и в менюто няма само имобилайзер.

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Сря Яну 07, 2009 10:34 pm
от diagnostic
за много години и от мен...колега скоро разбрах че се налага смяна на софтуера и проблема изчезва за известно време,потърси помощ в авел трейд пловдив ... успех

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Чет Яну 08, 2009 1:29 am
от YuliGeorgiev
Гледаи на актуални стоиности обороти на двигателя.Имах подобен които на стартер ми показваше 60 оборота и мерцедеса не палеше,а ктс-а не го фащаше като проблем в датчика на коляновия вал! :shock:

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Чет Яну 08, 2009 8:45 am
от renene
Ако е датчика за обороти колега няма да пали със спрея колега

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Чет Яну 08, 2009 9:04 am
от Todio
Виж в актуални стойности налягането в рейката - под 90 бара не пали. Ако няма налягане продължаваш нататък - дюзи, регулатор и т.н.

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Чет Яну 08, 2009 9:20 am
от renene
Почва от 120бара което е шест,като задържиш стартера отива на 370 и не палиме

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Пет Яну 09, 2009 10:51 am
от diagnostic
значи работата е ясна :) аз познавам колега който е имал проблем със спринтер - същия...от здрав палещ си сваля програмата записва я на тоя дето не пали и нещата се оправят...успех

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 12:35 am
от yasser
Тогава къде е логиката да пали със "старт спрей"
Даже и на електрически проблем не намирисва.

Впрочем колко време подгрява?

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 10:59 am
от bobolin4o
yasser написа:Тогава къде е логиката да пали със "старт спрей"
Даже и на електрически проблем не намирисва.

Впрочем колко време подгрява?
Логиката да пали със старт спрей е тази, че все едно си монтирал карбуратор, и никакви електроники не са нужни за да запали, колега. Пали само от компресия... все пак е дизел, нали?

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Съб Яну 10, 2009 11:53 pm
от YuliGeorgiev
renene написа:Почва от 120бара което е шест,като задържиш стартера отива на 370 и не палиме
а какво налягане показва в реиката когато е само на контакт.
тез 370 нещо нередовно има тука :?:
мерцедесите обикновено на минимални държат около 260,да не би датчика на налягане да ти показва че прави а то дефакто да има пробив в високото(разхерметезиране).
а след като го запалиш на спреи какви налягания показва при различните обороти,или пак показва само 370 :?:
и все пак какви стоиности ти дава и на обороти на двигателя на стартер :?:

Re: Пак 308CDI не пали студен

Публикувано на: Нед Яну 11, 2009 12:39 pm
от renene
като задържиш стартера колега налягането се повишава нормално,поръчах един накрайник да му измеря компресията,тогава ще му мисля по нататък