Passat 5-ца
Passat 5-ца
Проблема е следния - Клиента вечерта е изгасил колата и на другия ден не е запалила. Въжето и в сервиза. КТС не показва грешки. Има искра на свещите, обаче са мокри, от действителните ст-ти температурата на двг. беше 80 градуса. Сменихме датчика с нов, но пак не запали. Стартера върти припалва на 1 цилиндър и толкова. Бензин има, налягането на изходящия бензин при въртене на стартер отива към 4.5 бара. В аутодатата дават 3.5 бара. възможно ли е от малко по-високото налягане да се дави?
Passat 5-ца 1.8 Т, ако не се лъжа AEB мотор.
Ще са ми от полза всякакви съвети и мнения.
Passat 5-ца 1.8 Т, ако не се лъжа AEB мотор.
Ще са ми от полза всякакви съвети и мнения.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Passat 5-ца
Обгори или смени свещите и ще запали.
Re: Passat 5-ца
Вадих ги и ги зачистин с телена четка, след което ги обдухах с въздух.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am
Re: Passat 5-ца
Само с почистване може и да не стане - хубаво е да се обгорят с горелка или дори на газов котлон. Иначе виж му и една компресия да не би да е раздул хидравличните повдигачи.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Re: Passat 5-ца
колегите са прави за свещите. Много често ми се е случвало да горя макри свещи и след това дя нямам проблем.
Но все пак са минали няколко дни от поста, ако имаш развитие сподели.
Но все пак са минали няколко дни от поста, ако имаш развитие сподели.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Passat 5-ца
Интересно...хмм...
Ако беше казал голф3 или венто - изгасил и после не може да запали - директно сменяй комутатора с бобината....ама пасат 5???
Впрочем за пръв път чувам за горене на свещи. Не съм се занимавал с двг-та и не изгарям от желание, но много често ми се е налагало да паля тая или оная кола - не с тубата де, ама и често пъти и до тубата сме опирали - хахахаха. Свещи само съм подсушавал и с много тънка стоманизирана телчица ги почиствам от вътрешната страна и задължително старата телена четка
Ако беше казал голф3 или венто - изгасил и после не може да запали - директно сменяй комутатора с бобината....ама пасат 5???
Впрочем за пръв път чувам за горене на свещи. Не съм се занимавал с двг-та и не изгарям от желание, но много често ми се е налагало да паля тая или оная кола - не с тубата де, ама и често пъти и до тубата сме опирали - хахахаха. Свещи само съм подсушавал и с много тънка стоманизирана телчица ги почиствам от вътрешната страна и задължително старата телена четка
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Passat 5-ца
Лично аз не чистя или обгарям, а направо сменям свещите...
и в крайна сметка бих казал, че не ми се вярва да е от тях. По-скоро бих проверил зацепката на ремъка да кажем...
Все пак интересно е, че колата е приета за ремонт в понеделник, а вече е петък, BaHka запали ли я вече?
и в крайна сметка бих казал, че не ми се вярва да е от тях. По-скоро бих проверил зацепката на ремъка да кажем...
Все пак интересно е, че колата е приета за ремонт в понеделник, а вече е петък, BaHka запали ли я вече?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Passat 5-ца
За съжаление клиента си взе колата и я закара на друг сервиз. След това я видях в движение из града... Това което направих аз , но без резултат - Нови свещи, проверих зацепването на ремъка, налягането на бензина, пробвах и с откачен катализатор, с нов темп. датчик и няма и няма. Припалва само на 2 цилиндър и мокри другите свещи. Накрая се отказах и клиента си я взе/.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Passat 5-ца
Не се ядосвай.
Винаги има поне по един такъв случай на всеки.
Винаги има поне по един такъв случай на всеки.
Re: Passat 5-ца
Е при мен не е за първи път, взе да става практика ама... като няма кой да ти покаже и като си самоук така ше е
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Passat 5-ца
Ванко не се притеснявай,някой път е нужно даден проблем да си отлежи в сервиза ти извесно време докато се реши,а клиента като дава зор да си зима колата и да се спасява.а за проблема дето си имал аз бих измерил и компресия една бърза,после бих издухал с компресор цилиндрите(тея с бензина вътре) и слагам нови свещи.гледам и мап сензора какво отчита(в покой) и дебитомера и гледам ти другото си проверил...и те така айде и каквото можем ще си помагаме тук
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am
Re: Passat 5-ца
Колега, само не се отчайвай. Началото винги е трудно. Пък и когато се работи с клиенти винаги има нерви. Винаги ще има и доволни и недоволни. Понякога с лекота откриваш някой сериозен проблем и го решаваш и след това клиента разправя навсякъде колко си велик, друг път се бориш с дни и някаква дреболия все ти отбягва и клиента остава супер недоволен и ти едва ли не трябва да му се извиниш че си си загубил сума ти време в желанието си да му помогнеш. Но няма как - това сами сме си го избрали. В крайна сметка идеята на форума е точно да си помагаме взаимно - кой с каквото може и така всички да се развиваме и да вървим напред.BaHka написа:Е при мен не е за първи път, взе да става практика ама... като няма кой да ти покаже и като си самоук така ше е
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Re: Passat 5-ца
Аз даже бих предложил да направим една тема където всеки да си остави гсм или скайп за връзка и така всеки който има някакъв проблем да може да се свърже с други колеги от форума. Проблемите биха се решавали доста по-бързо.
Re: Passat 5-ца
Абсолютно си прав колега.vankopestera написа:Колега, само не се отчайвай. Началото винги е трудно. Пък и когато се работи с клиенти винаги има нерви. Винаги ще има и доволни и недоволни. Понякога с лекота откриваш някой сериозен проблем и го решаваш и след това клиента разправя навсякъде колко си велик, друг път се бориш с дни и някаква дреболия все ти отбягва и клиента остава супер недоволен и ти едва ли не трябва да му се извиниш че си си загубил сума ти време в желанието си да му помогнеш. Но няма как - това сами сме си го избрали. В крайна сметка идеята на форума е точно да си помагаме взаимно - кой с каквото може и така всички да се развиваме и да вървим напред.BaHka написа:Е при мен не е за първи път, взе да става практика ама... като няма кой да ти покаже и като си самоук така ше е
Re: Passat 5-ца
-Аз съм за GSM , не всеки колега в сервиза има интрнет, но как да еBaHka написа:Аз даже бих предложил да направим една тема където всеки да си остави гсм или скайп за връзка и така всеки който има някакъв проблем да може да се свърже с други колеги от форума. Проблемите биха се решавали доста по-бързо.
-"Повеждам Хорото" ... Иван Мийков София Люлин 3 GSM 088 7817553 089 6633459
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459