Страница 1 от 2

Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Пет Ное 07, 2008 2:33 pm
от mirkogb
Споделете мнение, кой е най-добрият Г.И. за ФУЛ ГРУП. Според мен не всеки Г.И. може да работи добре при тази система

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Съб Ное 08, 2008 2:04 pm
от Слави Шишков
Единствено Фобос може да ти свърши работа , с уговорката че ако е Пежо трябват много прецизни настройки ръчно , автоматично не става.

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Пон Ное 17, 2008 3:57 pm
от mirix
аз сложих Фобос в Плевен Ситроен Ксантия 2.0и 16в пежо мотор имам дребни забележки че над 5200 оборота дюзите не сварват да затворят и се чуди. иначе добре работи мотора 10 000 км направих

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Сря Дек 17, 2008 10:37 pm
от ludiqmaks
mirkogb написа:Споделете мнение, кой е най-добрият Г.И. за ФУЛ ГРУП. Според мен не всеки Г.И. може да работи добре при тази система
каквото и да сложиш няма да имаш проблем :wink: освен ако не е риголиран добре :)

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Съб Яну 03, 2009 12:32 am
от bobigas
Колега каквото и да сложиш е добре зависи само как ще се настрои системата

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 10:29 am
от mirix
Един колега на ксантия 2.0i 16v сложи на BSM но казва , че моя на фобоса работи по добре иначе разхода при него е малко по нисък от моя , ама аз си карам зверски де :evil:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 8:47 pm
от ivailoradoev
ловато момци перфектно се справя в в софтуера има точно отметка за това какъв вид подаване на горивото ползваш щом се справя с френските бангиии значи няма равна

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Съб Сеп 26, 2009 7:31 pm
от noize
И фобос и power jet имат отметка за за настройки за впръскването ... На фобос системата е по-интилигентна ама аз съм си почитател на power jet

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 4:54 pm
от MATRIX
Фулгруп управлението на двигателя е преход от моно към пълна инжекция.
Всичките инжектори щтракат едновременно т.е оправлява ги комп за моно инжекция(почти).
Проблема идва от това,че паралелно свързаните инжектори имат много малко общо съпротивление особенно при френските от рода на RENIX от това тока се вдига и за да го намалят изпозват ШИМ (широчинно-импулсна модулация) това са кратки импулси ,които газовия комп чете и се получават аномалии (на празен ход ти показва 50 000 об.) За да се оправи това освен отметката за фулгруп в бардолинито е нужно да се сменят и някои елементи вътре в компа ,за да се направи интегриране на импулсите от бензиновия комп! Азм съм МНОГО запознат със системата bardolini и съм го правил няколко пъти ....но от личен опит ви съветвам на фулгруп да слагате обикновена газова ...ще си спестите много ядове ...пък и разликата в разхода ще е само 0.3-0.4/100км газ ,а в парите най-малко 500лв!!

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 1:30 pm
от mirix
и BSM да сложите пак няма да сбъркате , тайната е в настройката и на Фобос и на БСМ си има да превключване на фул груп и семи секуенс

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Нед Май 30, 2010 7:54 pm
от Stoilkata
колеги 6те слагам бардолини на пежо 20 16в освен отметката за фул груп
трябвя ли да се прави не6то друго

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 7:21 am
от traqnsavov
MATRIX написа:Фулгруп управлението на двигателя е преход от моно към пълна инжекция.
Всичките инжектори щтракат едновременно т.е оправлява ги комп за моно инжекция(почти).
Проблема идва от това,че паралелно свързаните инжектори имат много малко общо съпротивление особенно при френските от рода на RENIX от това тока се вдига и за да го намалят изпозват ШИМ (широчинно-импулсна модулация) това са кратки импулси ,които газовия комп чете и се получават аномалии (на празен ход ти показва 50 000 об.) За да се оправи това освен отметката за фулгруп в бардолинито е нужно да се сменят и някои елементи вътре в компа ,за да се направи интегриране на импулсите от бензиновия комп! Азм съм МНОГО запознат със системата bardolini и съм го правил няколко пъти ....но от личен опит ви съветвам на фулгруп да слагате обикновена газова ...ще си спестите много ядове ...пък и разликата в разхода ще е само 0.3-0.4/100км газ ,а в парите най-малко 500лв!!

Един човек който е чел и се е занимавал действително..
Моите адмирации към колегата MATRIX

За да стане тая работа като хората, трябва да се сложи някакъв формировател на импулсите най често е филтър който филтрира 1 килохерцовият сигнал идващ от ШИМ модулатора..
Самоче този формировател не трябва да засяга реалните импулси по никакъв начин, което усложнява задачата.

Някой инжекционни го имат в софтуера и софтуерно дискриминират тези сигнали, ако го има то трябва да е описано в документацията..
Но не всички разполагат с тая благинка, и не при всички работи както трябва...

По-добре един обикновен изпарител и колата ще заспи, че се напълниха форумите с теми "Помощ сложиха ми инжекция колата не върви сега"

Поздрави.

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 4:02 pm
от ipivan
Аз съм сложил поне 5 инжекциона на BSM на френски мотори фул груп и няма никакви проблеми.

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 6:16 pm
от ivanovbg
А аз ви се чудя,що не сложите една дюза централно за фулгруп с 4 пъти по голям щуцер и е готова газовата моноинжекция. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 6:29 pm
от ivailoradoev
http://www.tamona.lt/index_en.php?param ... gorija=lpg
Изображение
тази уредба газова е има на пазара ефтина е работи отлично и има функции специално за фул груп