Г.И. за ФУЛ ГРУП

- Пропан-бутан<br>
- Метан
mirkogb
КОЛЕГА
Мнения: 30
Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:06 am

Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от mirkogb »

Споделете мнение, кой е най-добрият Г.И. за ФУЛ ГРУП. Според мен не всеки Г.И. може да работи добре при тази система
Слави Шишков
КОЛЕГА
Мнения: 39
Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 7:14 am
Местоположение: Пловдив

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от Слави Шишков »

Единствено Фобос може да ти свърши работа , с уговорката че ако е Пежо трябват много прецизни настройки ръчно , автоматично не става.
mirix
КОЛЕГА
Мнения: 145
Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от mirix »

аз сложих Фобос в Плевен Ситроен Ксантия 2.0и 16в пежо мотор имам дребни забележки че над 5200 оборота дюзите не сварват да затворят и се чуди. иначе добре работи мотора 10 000 км направих
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от ludiqmaks »

mirkogb написа:Споделете мнение, кой е най-добрият Г.И. за ФУЛ ГРУП. Според мен не всеки Г.И. може да работи добре при тази система
каквото и да сложиш няма да имаш проблем :wink: освен ако не е риголиран добре :)
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от bobigas »

Колега каквото и да сложиш е добре зависи само как ще се настрои системата
mirix
КОЛЕГА
Мнения: 145
Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от mirix »

Един колега на ксантия 2.0i 16v сложи на BSM но казва , че моя на фобоса работи по добре иначе разхода при него е малко по нисък от моя , ама аз си карам зверски де :evil:
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от ivailoradoev »

ловато момци перфектно се справя в в софтуера има точно отметка за това какъв вид подаване на горивото ползваш щом се справя с френските бангиии значи няма равна
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
noize
КОЛЕГА
Мнения: 77
Регистриран на: Съб Авг 08, 2009 12:19 pm
Обратна връзка:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от noize »

И фобос и power jet имат отметка за за настройки за впръскването ... На фобос системата е по-интилигентна ама аз съм си почитател на power jet
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
MATRIX
Мнения: 14
Регистриран на: Пет Окт 16, 2009 11:57 pm

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от MATRIX »

Фулгруп управлението на двигателя е преход от моно към пълна инжекция.
Всичките инжектори щтракат едновременно т.е оправлява ги комп за моно инжекция(почти).
Проблема идва от това,че паралелно свързаните инжектори имат много малко общо съпротивление особенно при френските от рода на RENIX от това тока се вдига и за да го намалят изпозват ШИМ (широчинно-импулсна модулация) това са кратки импулси ,които газовия комп чете и се получават аномалии (на празен ход ти показва 50 000 об.) За да се оправи това освен отметката за фулгруп в бардолинито е нужно да се сменят и някои елементи вътре в компа ,за да се направи интегриране на импулсите от бензиновия комп! Азм съм МНОГО запознат със системата bardolini и съм го правил няколко пъти ....но от личен опит ви съветвам на фулгруп да слагате обикновена газова ...ще си спестите много ядове ...пък и разликата в разхода ще е само 0.3-0.4/100км газ ,а в парите най-малко 500лв!!
mirix
КОЛЕГА
Мнения: 145
Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от mirix »

и BSM да сложите пак няма да сбъркате , тайната е в настройката и на Фобос и на БСМ си има да превключване на фул груп и семи секуенс
Stoilkata
КОЛЕГА
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Мар 17, 2010 8:08 pm
Местоположение: Айтос

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от Stoilkata »

колеги 6те слагам бардолини на пежо 20 16в освен отметката за фул груп
трябвя ли да се прави не6то друго
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от traqnsavov »

MATRIX написа:Фулгруп управлението на двигателя е преход от моно към пълна инжекция.
Всичките инжектори щтракат едновременно т.е оправлява ги комп за моно инжекция(почти).
Проблема идва от това,че паралелно свързаните инжектори имат много малко общо съпротивление особенно при френските от рода на RENIX от това тока се вдига и за да го намалят изпозват ШИМ (широчинно-импулсна модулация) това са кратки импулси ,които газовия комп чете и се получават аномалии (на празен ход ти показва 50 000 об.) За да се оправи това освен отметката за фулгруп в бардолинито е нужно да се сменят и някои елементи вътре в компа ,за да се направи интегриране на импулсите от бензиновия комп! Азм съм МНОГО запознат със системата bardolini и съм го правил няколко пъти ....но от личен опит ви съветвам на фулгруп да слагате обикновена газова ...ще си спестите много ядове ...пък и разликата в разхода ще е само 0.3-0.4/100км газ ,а в парите най-малко 500лв!!

Един човек който е чел и се е занимавал действително..
Моите адмирации към колегата MATRIX

За да стане тая работа като хората, трябва да се сложи някакъв формировател на импулсите най често е филтър който филтрира 1 килохерцовият сигнал идващ от ШИМ модулатора..
Самоче този формировател не трябва да засяга реалните импулси по никакъв начин, което усложнява задачата.

Някой инжекционни го имат в софтуера и софтуерно дискриминират тези сигнали, ако го има то трябва да е описано в документацията..
Но не всички разполагат с тая благинка, и не при всички работи както трябва...

По-добре един обикновен изпарител и колата ще заспи, че се напълниха форумите с теми "Помощ сложиха ми инжекция колата не върви сега"

Поздрави.
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от ipivan »

Аз съм сложил поне 5 инжекциона на BSM на френски мотори фул груп и няма никакви проблеми.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от ivanovbg »

А аз ви се чудя,що не сложите една дюза централно за фулгруп с 4 пъти по голям щуцер и е готова газовата моноинжекция. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП

Мнение от ivailoradoev »

http://www.tamona.lt/index_en.php?param ... gorija=lpg
Изображение
тази уредба газова е има на пазара ефтина е работи отлично и има функции специално за фул груп
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Публикувай отговор