Opel Vectra-A 95g.
Публикувано на: Вто Юли 29, 2008 12:14 am
колата с която се сблъсках днес *Opel Vectra-A 95g. X16SZ*
докараха ми я закачена на боксирно въже , при подаване на контакт не се чува помпа и не светва
MIL-чето. В ECU-то няма никакви грешки , прави си нормална комуникация с Opelscaner . В имобилайзера трупа следните грешки :
15. Vehical speed signal, voltage low
17. No engine request recived
19. Immo. check light, voltage low
В един момент след поредното връщане и подаване на контакт MIL светва и колата запали изкарах я завъртях едно кръгче никакъв проблем , вкарах я в гаража и пак спря да пали. Тръгнах да меря напреженията по ECU-то и се оказа , че на C4 (ignition ON) няма никой, боднах с побника (свързан към +) и MIL-чето светна , подадох +12V на C4 и колата пали без проблем. Дайте идей от къде се губи това АСС ??????????
докараха ми я закачена на боксирно въже , при подаване на контакт не се чува помпа и не светва
MIL-чето. В ECU-то няма никакви грешки , прави си нормална комуникация с Opelscaner . В имобилайзера трупа следните грешки :
15. Vehical speed signal, voltage low
17. No engine request recived
19. Immo. check light, voltage low
В един момент след поредното връщане и подаване на контакт MIL светва и колата запали изкарах я завъртях едно кръгче никакъв проблем , вкарах я в гаража и пак спря да пали. Тръгнах да меря напреженията по ECU-то и се оказа , че на C4 (ignition ON) няма никой, боднах с побника (свързан към +) и MIL-чето светна , подадох +12V на C4 и колата пали без проблем. Дайте идей от къде се губи това АСС ??????????