Още един зов за помощ

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Още един зов за помощ

Мнение от bobolin4o »

Като бивш клиент на АДИАСис и настоящ на БОШ мога да кажа, че и двата кодочетеца използват един и същ начин за започване на комуникация с горепосочените системи. Този начин е меко казано досаден...
Интересното е, че възбуждането на комуникацията може да стане и по L линията за диагностика, и това става от раз, а не с някакви гимнастики - Visa Uniscan и предполагам други различни от BOSCH и сродните му... Преди 3 години споделих това с Петър Кеврев, но той каза, че не им се занимава да изменят софта. Нали си работи... А на Другаря БОШ му нямам телефона...
А между другото да попитам - подкараха ли автоматичния мултиплексор или продължавате да местите цветните точици?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: Още един зов за помощ

Мнение от rockton »

bobolin4o написа:Като бивш клиент на АДИАСис и настоящ на БОШ мога да кажа, че и двата кодочетеца използват един и същ начин за започване на комуникация с горепосочените системи. Този начин е меко казано досаден...... А на Другаря БОШ му нямам телефона...
А между другото да попитам - подкараха ли автоматичния мултиплексор или продължавате да местите цветните точици?
- :D Здравей...продължаваме с местенето на K-L шинните :D но само ако се налага и то по желание на оператора,АТС се конектва авт. ако щините са си на стандартните места :idea: , даже и KAN шината работи частично, но като за начало е повече от задоволително(поне за мен - доволен съм)..
Ясно е че кодочетеца е доста близък по начин на комуникация до Бошовият КТS(и аз работих известно време с него преди да го продам)....та нали момчетата-екипът на адиасис имат "богат" опит в Бош сервиз :lol:
-Имам пресен пример от вчера, Рено меган 97г. с частично повредено ЕЦУ, не се чете..няма комуникация,главно реле щтрака постоянно при контакт с честота 3-4HZ???
Открих дефекта и без "четене" , та имах малко свободно време за губене в "експерименти" и реших да пробвам .... Системата е FENIX-5 до болка позната с бъгавоста си в следствие...атмосверни влияния и "външни фактори" :mrgreen:
Само извадих гл. реле АТС прочете моментално системата ..включително и всички показатели в реално време,(тези които могат да се видят при незапуснат двигател)...-а другият ми кодочетец FASTNetBOX "Brayan BEE" , и специализиран. ОВDII>USB "кабел-BOX" за Рено не се справиха,... и "мълчаха " упорито ...та така.
-аиде че заприлича на реклама на Адиасис, а аз съм само един ползвател :oops: ..А на другарят Роберт Бош, мога да ти дам "алото"....ама там едва ли ще има кой да ти обърне внимание както и да ти вземе препоръките за бъгове в предвид, и да ти даде съвет....-ама като гледам ти добре го знаеш...айде с поздрави и пожелания за успех в работата!!!
И .Мийков :wink:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Публикувай отговор