Страница 1 от 2

ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Сря Апр 02, 2008 12:52 am
от koko
Здравейте, взех този газов инжекцион втора употреба и мисля да го сложа на рено лагуна 1.8ми

Някой има ли впечатления как се държи, настройки и т.н.
Разгледах софтуера има доста работи за настройки

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Сря Апр 02, 2008 2:00 pm
от bobolin4o
Впечатленията са ми, че откъм електроника няма проблем, да, има възможност да се донастройва в различните режими на двигателя. изпарителя е доста елементарен -медна тръба 8 мм, на която редовно се налага да се сменят едни О-пръстени. Налагало ми се е да подменям и дюзи... като цяло май е това.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Сря Апр 02, 2008 5:53 pm
от koko
Мерси за коментара.
Случайно някой да има схема на серииния кабел за настройка?
Намерих сайт на който искат 60 лири за готов.

Или някой тук ако продава готов ?


edit: тук срешнах един комплект кабели: http://209.85.129.104/search?q=cache:lb ... =firefox-a
впечатление за него ?

edit2: ето оргинален кабел намерих http://www.svvsystems.com/product.php?id=14

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Сря Апр 02, 2008 10:35 pm
от bobolin4o
Ми кабела си е съвсем стандартен като за всяка газова уредба - RS интерфейс с Max 232.
Ще се опитам да ъплоудна схема и софта...
http://forum.kolegi.info/download/file.php?id=20 - софта
http://forum.kolegi.info/download/file.php?id=21 - интерфейса

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Чет Апр 03, 2008 2:39 am
от koko
Благодаря ти. Софта го имах.
като гледам схемата със най-елементарния обд кабел би станало ?

Мислех си че кабела е с някой пик или нещо друго по сложно.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Чет Апр 03, 2008 2:59 am
от bobolin4o
Ами не знам какъв точно кабел имаш в прердвид, ама не е К-лайн; тук имаш сенд и ресийв директно от макса...

Между другото искам да спомена за един случай с Изиджет. Значи идва ми клиент и казва: Да ми бутнеш газовото, майсторе! Закачам аз, и програмката иска ъпдейт на контролера щото бил със стар фърмуер. Добре, давам аз ъпдейт, седя и чакам да се напълни барчето, и на финала ми се изписва съобщение, че ъпдейта бил неуспешен.
Поглеждам - ключа не свети, връщам и давам пак контакта - дърво, пробвам пак да закача уредбичката - ядец.Клиента седи до мен и се тръшка - Ама аз исках само малко да ми я бутнеш...
Почвам да звъня наляво и на дясно, никой не може да ми каже нещо съществено... Обаждам се и проверявам за нов комп - 650 лв. Клиента направо седна и почнах да го поливам със студена вода :lol:
Твърдо отказа нов комп и в крайна сметка му подмених умрелия с един Фобос.
Накрая се оказа, че има проблем не с газовото, ами с клапаните :roll:
Та така де, да си имаш едно наум...
А иначе съм флашвал бая такива и както се казва - Ние никога не сме имали такъв проблем! :mrgreen:

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Чет Апр 03, 2008 3:19 pm
от koko
Да явно съм се заблудил.
Сега като се загледах си мислех за кабел като този http://www.eserviceinfo.com/connectors/ ... si9243.png с мах232 и си9243 само че тук rx i tx са минават през си-то преди да стигнат до к и л.

Благодаря за съдействието.
Ако запъна някаде по-нататък ще пиша.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Пет Апр 04, 2008 11:31 pm
от koko
Днес направих връзка със системата.
Управлява дюзите, мери датчиците и всичко е наред.
Утре ще я монтирам на колата и ще я тествам.

Някой има ли идея като колата е моноинжекция дали и 4-те кабела които отиват за прекъсване на бензиновите дюзи да се вържат заедно на дюзата на моноинжекцията.
Ако само на 1 кабел подавам инпулси съответно видях че работи само 1 газова дюза но не опитах да вържа всички кабели заедно.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Съб Апр 05, 2008 4:35 pm
от automax
предполагам, че тук е същото като при 6 цилиндъра. Рейките са 4+4, а вързваш само 6.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 8:10 pm
от koko
Системата вече е монтирана и работи в тестова фаза.
Използваме само жълтия кабел за информация от моноинжекцията.
За жалост неможе да се пусне автоматична настройка защото при опит почва да отчита 50-60 хиляди оборота.
Най-вероятно това че този компютър пуска повече инпулси вместо един по-дълъг бърка цялата работа и отчита високи обороти.
Някой има ли решение на проблема?
или готови настройки за рено лагуна 1.8моно?
или поне малко оказания точно как да оптимизирам нещата в Adjust Tuning i Map Tuning?

А софтуер за MISTRAL дали би конфигурирал добре тази с-ма и къде може да се свали?

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Чет Апр 10, 2008 9:08 pm
от koko
След 4 дни борба сложих плочка над моно инжекцията, сложих изпърител и реших проблема по най-простия начин.
За сега колата върви добре, ще видим разхода щот сам с 80л бутилка и доста трябва да покарам.

Оказва се че тази система неможе да работи адекватно с компютри на сименс заради специфичноста в инпулсите подавани към бензиновата дюза.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Пет Апр 11, 2008 12:56 pm
от automax
мерил ли си съпротивлението на дюзата?

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Пет Апр 11, 2008 2:29 pm
от koko
проблема идва от това че сименс екута управляват дюзата с 1 голям инпулс последван от множество малки вместо 1 продължителен както повечето други. съответно компютъра на газта отчита всеки следващ инпулс като отделен оборот и от там идва грешката.

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Сря Май 07, 2008 7:52 pm
от mirkogb
За моно инж. само изпарител,инжиксион нестава

Re: ГИ Easyjet - впечатления?

Публикувано на: Пет Май 16, 2008 3:18 pm
от Charlie
[quote="mirkogb"]За моно инж. само изпарител,инжиксион нестава[/quote]


Съжалявам колага ама не е вярно.
Пуснах с един смотан китайски газов инжекцион ето тази тестова кола от моно инцекция на пълна инжекция на газ.
http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=11
Колата върви та се къса на газ. Секрета е в МАТРИКС газова рейка и всичко се връзва на пълна група.
Сложих матрикс инжекторна матрица , защото бензиновото време е малко над 1,8 мс на празен ход и ми трябваше газова рейка с по - малки газови времена на празен ход.

Според мен всеки по-читав газов ком би се справил даже и да не отчита вярно оборотите. Стига да може да направи математиката на първоначалния инпулс от бензиновия инжектор.