Страница 3 от 5

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Пон Фев 25, 2013 10:39 pm
от ipivan
Тук има снимки,какво се случва в компа.
http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... z18xe.html
Пост №7.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Вто Фев 26, 2013 5:37 pm
от mafiota
rudoni написа:След мерене и теглене :mrgreen: установих:
-няма маса на буксата(благодаря за помоща)
-без допълнителна маса пали нормално ,нестабилен в ниските обороти и не поема газта(педала).Измервания-на РС сигнала е 5,1в ,а на мултицета 10в на 3 пин ,10.6в на 2 пин РС отчита 15гр на въздуха.Осцито държи права линия на всеки пин с тези параметри и на ПХ и при газиране.
-с допълнителна маса-РС отчита 0.02в на 3пин-0.2в на 2пин-0в.Колата не пали.РС отчита реална температура на въздуха.РС ползвам ОР-Сом.
-ще разчеквам инсталацията до ЕБУ.
питане-свързването на 2и3 кабел от преди мен може ли да бъгне ЕБУ?Защото май на там отиват нещата!

колега, не става ясно на пин 4 идва ли захранване 12В при подаване на контакт ??.
Замери и заряда като я запалиш, защото симтека е чувствителен и към това.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Вто Фев 26, 2013 8:51 pm
от rudoni
Има нормално 12.65 в на 4 пин на контакт и нормално зареждане от 14,02 в. В работно състояние на мотора май не съм мерил колко е на 4 пин:oops: Отворих първия и оригинален дебитомер и установих прекъсната (2 пин)маса на косъма-стопен като предпазител на най-високата точка от дъгичката му! :shock: В събота тръгвам по кабелите и до буксата съм ,от там нататък ..................човекът от подписът ми! :|

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Сря Фев 27, 2013 6:55 am
от mafiota
в опел форума съм срещал оплакване на колега със същият мотор, който споменаваше че след невъзможност да запали, стартирал мотора едва след като е извадил буксата на дебитомера ...

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Съб Мар 02, 2013 10:20 am
от rudoni
Колата на бензин я възстанових напълно!Наистина смесителя е малък за този мотор и на бензин не и стига въздух(правих замервания с въздушен поток).На газ обеднява силно сместа и гърми и прецаква дебитомерите .Търся колега от региона Хасково/ Пловдив за настройка на АГУ и смени смесителя с по -голям диаметър.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Съб Мар 02, 2013 12:42 pm
от bobolin4o
rudoni написа:Колата на бензин я възстанових напълно!Наистина смесителя е малък за този мотор и на бензин не и стига въздух(правих замервания с въздушен поток).На газ обеднява силно сместа и гърми и прецаква дебитомерите .Търся колега от региона Хасково/ Пловдив за настройка на АГУ и смени смесителя с по -голям диаметър.
С по-голям диаметър на смесителя ще обеднее сместта още повече... Прави си изводите какво следва от това.
Казах вече и в другата тема, а и в тази - изхвърлете скапаната уредба и наредете инжекционна.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Съб Мар 02, 2013 2:40 pm
от mafiota
rudoni написа:Колата на бензин я възстанових напълно!Наистина смесителя е малък за този мотор и на бензин не и стига въздух(правих замервания с въздушен поток).На газ обеднява силно сместа и гърми и прецаква дебитомерите .Търся колега от региона Хасково/ Пловдив за настройка на АГУ и смени смесителя с по -голям диаметър.
Колега не се залъгвай от това ,че колектора е от алумин, симтека е много чувствителен към такива свивания на гърлото, дори и да го докараш някак си отначало, след време може така да се омотат нещата че да не може да запали. А колата като има газова, може да сложите само преден кит, половината инсталация си е налична.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Съб Мар 02, 2013 7:36 pm
от ivanovbg
Рудони, къде е сложен смесителя. Преди или след мафа?

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Нед Мар 03, 2013 5:20 pm
от rudoni
Смесителят е директно след МАФ-а ,с предпазна клапа и гумен пръстен.Монтират се последователно в обща сглобка.Правил съм и други коли с АГУ(но само бензиновата част )пак така монтирани, но с по голям отвор на смесителя по памет защото съм се доверявал на колегите .Тук като го отворя дросела на бензин и забива, пада количеството въздух,не му стига-измерено и във волтове и кг както подсказахте.Клиента сега кара под наблюдение и няма забележки, но аз си знам и искам колата му да е перфектна.На една КИА 2,0 с акумулатор на налягането в всмукателния тракт бе монтиран пред дросела доста след МАФ ,и го няма този ефект на глъхнене.Не помня какъв бе размерът на смесителя.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Нед Мар 03, 2013 8:25 pm
от ivanovbg
Еми проблема ти е ясен - предпазната клапа. Тя е на панта и на празен ход е малко отворена. Ако се загледаш ще ти стане ясно че въздушния поток просто не минава през датчика и съответно той не отчита почти нищо, особено след връщане на газта. Наризувай си разрез и на дебитомера и устройството и ще видиш нагледно. За какво мислиш е насочващата решетка преди дебитомера? Махни клапата или постави смесител без клапа и проблема ще изчезне. Сложи и думклапа на филтъра за да не летят парчета от него при евентуален гърмеж.

А как се лекуват гърмежи предполагам знаеш.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Нед Мар 03, 2013 10:58 pm
от mafiota
а иначе конкретно на въпроса от темата ако все пак сте решили да се мъчите с настоящата газова, за този мотор по груби сметки излиза смесител с размер на дифузора от 32 до 34мм., и би било добре съотношението на сечението на дифузора към ту сбора от сеченията на газовите отвори да се отнася тъй както 1/15...16, и разбира се да с форма двоен пресечен конус.

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Нед Мар 03, 2013 11:38 pm
от ogromnii
има начин да направиш съществуващата газова да работи прилично, можеш да сложиш и г.и., в продавалник има фронт китове за 270 лв, има и втора ръка, с обикновенна газова никога няма да работи както трябва, но може да я направиш да работи прилично. ако е махнат катализатора прекъсни на газ ламбдата за да не осира пейзажа, сложи един нов изпарител, регулирай я и да пътува, и туширай чек- лампата да не дразни.
ако колата е свестна убеди човека да се изръси 500 за г.и. вземи един за 200 и няколко, вземи му ти останалите и го направи.
ако харчи литър масло на 1000 да я кара както си е докато събере пари за друга, такъв е живота 8)

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Пон Мар 04, 2013 10:55 am
от mafiota
ogromnii написа:........
ако харчи литър масло на 1000 да я кара както си е докато събере пари за друга, такъв е живота 8)
или да и проведе терапията с наливане на газ в цилиндрите, ако сегментите са се спекли да се разкиснат, понякога помага :lol:

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Пон Мар 04, 2013 6:29 pm
от rudoni
Той завалията такъв му бил късмета!До сега кара Форд Ескорт от 1986г.и благодарение на мен бая години издаяни.Сега реши да се ъпне и късмет, ама го оправяме полека ,лека.Благодаря отново на всички колеги за отзивчивоста!

Кола и жена втора ръка - на късмет!!! :)

Re: Питане за размер на сесител на LPG

Публикувано на: Пон Мар 04, 2013 8:56 pm
от ipivan
rudoni написа:Той завалията такъв му бил късмета!...Кола и жена втора ръка - на късмет!!! :)
Ами то "Очи гледали,очи плакали!"
Според мен има два варианта.Ако не му се дават пари,се отстранява дебитомера и си кара със светещ чек на газ и на бензин.С тази газова винаги има вероятност от гърмеж.
Втория вариант(по-професионален според мен),да се монтира ГИ и колата ще си работи и на газ и на бензин добре.
Аз съм виждал на Опел пръснати колектори(алуминиеви) от гърмеж.Все пак клиента си решава ако му се обясни!