Страница 3 от 4

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Чет Фев 14, 2013 8:53 am
от ivanovbg
Не е хубаво да се караме. И защо ли си мисля че колегата Рудони не е мерил всичко? Примерно връщащото на дюзите и клапана на стартер. Дали се появява управление на дюзите и при какво налягане?Абсолютно нормално е да пуска управлението при по ниско налягане в рейла като е по топла колата. Лек пропуск в някоя от дюзите и исканото налягане не се достига, съответно компа не пуска дюзите и колата не пали. Та цялата игра е в недостатъчното налягане. При бутане пали защото скоростта на кол вал е по висока и .... Все пак е само един обикновен мерцедес с тъпо ЕДЦ.

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Чет Фев 14, 2013 9:17 am
от rudoni
Благодаря колеги Бобо,Ралдерон ,Иванов и всички съпричастни към проблемът!Колата е била в "Балкан стар" и за 150лв диагностика и разни разпечатки -нищо!!!Аразходите за 600км?Проблемът го реших ,но това не ме удовлетворява в името на науката и знанието!Мерил съм всичко с осцито и параметрите са задоволителни (като тези от разпечаткитена Балкан стар) .Питането ми бе за диагностиката през буксата по ИСО ,защото КАН не дава пълна информация.За това исках да резна кабела на ИСО към 16 пин буксата и да диагностирам по К-line директно там ,до ЕБУзащото смятам ,че линията да буксата е прецакана.Пример -при ВАГ при неправилно свързано радио няма диагностика!
За това потърсих мнението Ви , защото някой може би го е правил вече и да си даде препоръките и насоките за да не избуша нещо! Е това е! А то стана еднааааааа!

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Чет Фев 14, 2013 11:30 am
от ivanovbg
Търсиш под вола теле. Проблема не е електрически.

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Пет Фев 15, 2013 6:16 pm
от plamenpenisa
развалихме хубавия бой със скандал....
аз подкрепям колегата рудони :)
важен е крайния пезултат

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Съб Мар 30, 2013 10:19 am
от rudoni
Колеги ,да се отчета.След проверка на обратките се установи сериозно пропускане от 5 дюза!И става еднаааааааа! :mrgreen:
Дайте акъл как да я сваля без да барам мотора драстично!

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Съб Мар 30, 2013 7:51 pm
от sati
Без да свалиш мотора не става колега.

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Съб Мар 30, 2013 7:55 pm
от sati
И да го откачиш от тампоните пак не стига разстоянието.

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Нед Мар 31, 2013 1:45 pm
от YuliGeorgiev
На моя направих следното:
- ъглошлайф отрязох ламарината където седи чистачката(много трудно се скъсаха точковите заварки),после ламарината я захванах с болтове и към нея основата на рамото отново с болтове(малко силикон по краищата да не тече върху дюзата) и вече имаш монтажен отвор не само за 5-та но и за 4-та дюза.
Но все пак това ми е личния автомобил :oops:

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Нед Мар 31, 2013 3:49 pm
от presko79
YuliGeorgiev написа:На моя направих следното:
- ъглошлайф отрязох ламарината където седи чистачката(много трудно се скъсаха точковите заварки),после ламарината я захванах с болтове и към нея основата на рамото отново с болтове(малко силикон по краищата да не тече върху дюзата) и вече имаш монтажен отвор не само за 5-та но и за 4-та дюза.
Но все пак това ми е личния автомобил :oops:
Не вярвам клиента да иска да сваля двигател.Идеята ти е добра ,остава Ердони да го убеди.И въобще да сваля всички дюзи .

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Нед Мар 31, 2013 6:53 pm
от rudoni
Благодаря! Тя вече е отрязана до 4 дюза в Балкан стар и ще продължа и до 5 ! Много сте готини!Успех и много парички в джобовете на всички!

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Нед Мар 31, 2013 8:19 pm
от VOLUMAX
rudoni написа:...........
Чудя се колега , какви са тези вашите клиенти толкова търпеливи ?
Заради една дюза .... диагностики , закачанки , рязане на диагностични линии , релета , съпротивления , ремонт на компютри :?: :?: :?:
Ами ти си си изгубил минимум 4 часа само в този форум само с тази кола ( пък то една колаааа :lol: )
Ако беше се позамислил малко , и да послушаш съвета на, някои колеги досега да беше го забравил този проблем !
Нищо лично , просто ми направи впечатление .
Поздрави !

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Пон Апр 08, 2013 12:41 am
от nik7dob
Без да пускам нова тема,мисля,че ти тук би било подходящо...
няколко черокита вече съм пробвал с CRD през STAR-a и не може,нали уж е мерцедес?

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Пон Апр 08, 2013 7:17 am
от ivanovbg
Еми то си е ясно, говорят на различни езици - мерцедесите на немски , а черокитата на индиански. То само в България има обучение на майчин език :lol:

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Пон Апр 08, 2013 6:09 pm
от rudoni
nik7dob написа:Без да пускам нова тема,мисля,че ти тук би било подходящо...
няколко черокита вече съм пробвал с CRD през STAR-a и не може,нали уж е мерцедес?
Пробвай да ги прочетеш през 2 пин !Аз го прочетох с CS 7.4 кракнат за К-Л адаптер.На 7 пин сигнал нямаше и почнах да търся ,и на 2пин излезе нещото!?В началото даваше криви данни но скороста на 19200 и тръгна.И аз не знам как и проверих после с КТС и бе вярно?! :shock:

Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI

Публикувано на: Вто Апр 09, 2013 7:51 pm
от Disconnected
С риск да изям "ху*" ама да правиш само с диагностика дизел - специално такава система и като се обатачиш да не провериш дюзите дали държат налягане - клапана също е все едно да си настройваш сателитната чиния а пък да нямаш телевизор. Така, че да ви кажа нещо много просто - технологията без знание е като лазер без посока. Много амбициозно но безцелно.