Страница 3 от 3

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Нед Май 27, 2012 11:32 am
от emzo
Извадих вакуума от редутора, диф. налягане закова на празен ход на 2.6 бара, играеше от 2.59 до 2.61.
Осцилограмата лови до 2.55бара и не го хваща и затова не го логнах.

Пробвах и с къси маркучи, 14см., по къси и да искам няма как - никакъв ефект.

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Нед Май 27, 2012 1:03 pm
от ivailoradoev
само да попитам с риск да изляза лаик,като гледам какво диферентно държиш от порядака на 2 бара и нещо ,следователно налягане на газ е над 2 бара,че те хубавите и скъпи дюзи трудно работят на такива налягания ,а ти ги мъчиш тия ефтинджоси,само да предположа при тово нялягане колко време и трябва на тая дюзичка да затвори-мисля че това се наричаше едно време мъртво време на дюзата ама може и да греша,до колкото знам диферентното не трябва да пада под 1ница а пък къакво пишат братушкитите,то тия форуми са точно за това ,като скучаем да даваме акъл,не що ми се струва че нещо в самия подход към тамоната нещо ц------,нови автомобили каде по мощтни и капризни се правят с тия уредби и то на метан ,въпреки че не знам за какво вие тоя пуст метан, до сега да беше забравил за тоя монтаж ама щом те влече :roll: :roll: :roll:

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Нед Май 27, 2012 1:08 pm
от emzo
Toва е метан, не е ЛПГ.

Не случайно написах, че минималното на което работи редуктора е 1.8 диференциално.
Няма как да го сваля под тази стойност.

Празния ход със сигурност не е проблем на която и да е рейка, за нагоре вече - да, но тука проблема е с празния ход.


п.с. и с налягането съм си играл от 1,8 до 2,4 и пак нищо
п.с.с. като оставим настрани братушките в поне 5 пдф-а на ГИ е описано, че метана работи от 1.6 до 2.2 бара

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Вто Май 29, 2012 7:35 am
от bobolin4o
Шкода Октавия2 (Simos 7.1) - 27 броя, монтирани метанови уредби на таксита. 1600 кубика, 100 и няколко коня, Романо, Рейл 1,5 ома, 2,0мм щуцери на дюзите, Фобос, колекторите дупчени като при теб, 20 сантиметра маркучи - перфектен празен ход и не само...
За отбелязване е, че същата конфигурация, само че на Октавия1 и Голф4 (Simos) се държи изключително гадно при празен ход и прехода от празен към "пълен"... Така че, мисълта ми е - явно проблемът е в колата, а не в уредбата и монтажа и. Пък за аванс процесорите - да подобрява се резпонса и мощността на двигателя, но не и работата на празен ход, както и да го настройваш...

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Вто Май 29, 2012 7:39 am
от emzo
Да, в последното се убедих лично, въпреки че го оставих с постоянна корекция и на празен ход.

По-скоро залагам на несъвместимост с Тамоната.

На бензин няма проблеми колата, сонда - изрядна, бензинови времена - каталожни, налягане в рейката - каталожно.

Орлов ще се пробва днес да я настрои, да видим дали ще сколаса.

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Вто Май 29, 2012 8:58 am
от bobigas
Колега пробваи да пуснеш впръскването на ГИ то на фул груп. Ниските обороти се стабилизират но настройката не е толкова прецизна.

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Вто Май 29, 2012 10:56 am
от emzo
Току що загубих еди колко си литра бензин, еди колко литра метан ама и 2 часа от времето на Владимир Орлов.
И той се видя в чудо.

@bobigas - ще пробвам, нямам какво да губя.

Така или иначе пробвам всичко до края на седмицата и минавам на LPG.

Орлов ме попита дали има някой с Либра 1.8 и МИнж. и дали има такива проблеми, независимо от марката.

Знам за още един човек с Тамона ТГСтрийм и със същите проблеми.

Re: Проблеми с Tamona Progas

Публикувано на: Пон Юни 11, 2012 10:22 am
от emzo
Колата вече е на LPG и Тамоната работи отлично, няма и спомен от проблемите с метана.