common rail

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от mitko »

Стига и ти с това че сме в българия . Точно за това сме в България и всичката ни такава защото мисленето ни е такова ! За какво да се срамим , че показваме техника която работи перфектно ли ? Като не ти е изгодно не купувай никой не те кара ,но не даваи такива глупави мнения !!!! Остави всеки да прецени .

PS:Нищо лично но малко трябва да си промениш манталитета според мен . Маисторлъка е 50% инструмент ,колкото и да можеш като нямаш инструмент .........


regards
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: common rail

Мнение от rangel1 »

Манталитета ми е такъв защото клиентите ми са такива като се променят те ще се оправя и аз .И въобще не си смятам мнението за глупаво защото извинявай но неможе всички като теб да имат се най хубавите клиенти се някой трябва да оправя и возилата на обикновенните хорица :oops:
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от VOLUMAX »

rangel1 написа:..............
Гледай сега колега :
1 С каквито се събереш такъв ставаш !
2 За да промениш клиентите си трябва да промениш първо себе си !
3 Хубавите клиенти ходят при професионалистите ,значи трябва да се опитваме да бъдем професионалисти за да имаме хубави клиенти а професионалистите работят с професионална техника .
КТМ is the BEST fuck the rest !
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от mitko »

rangel1 написа:Манталитета ми е такъв защото клиентите ми са такива като се променят те ще се оправя и аз .И въобще не си смятам мнението за глупаво защото извинявай но неможе всички като теб да имат се най хубавите клиенти се някой трябва да оправя и возилата на обикновенните хорица :oops:
Аз не съм казъл че трябва да си го купиш . Не съм споменал нищо нито за клиенти ..... ,но и ти не давай акъл кой какво да прави . По тая лигика не си купувай и тестери направи си ! Незнам какво целиш като пълниш форума със спам постоянно .От доста време ти чета мненията и според мен половината са само за запълване на пространство и за почесване на езика . Няма да се оправим и до 2210 ако караме с това мислене . А клиентите ти ще се оправят след като направиш неоходимите промени в работния процес . Всеки има право на мнение ,но поне не такова че да пречи на хора който икат да се развиват .Трябва да се срамим че искаме да се развиваме ли ?

regards
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от Aspar »

Здравейте качествените стендове като епс следят какво излиза през разпрасквача и от излишнота до милиграм инжектора се тества на всички режими и всички обороти . От тези дани се вади извод какво е за ремонт на инжектора . И след ремонт може да генерира нов код на инжектора това е много на кратко . И пак ви питам каква е идеята да накараш дюзата да цъка и какво ще разбереш от това :shock: ецу на колат нали я цъка има и сравнение на количествата и обороти на всеки цилиндар можеш да измериш и излишно какво повече ти е нужно хората са го измислели освен ако имате някоя друга идея но се самнявам . Колкото до пиезо инжекторите зада заработи коректно трябва да има налягане и на излишното бош предлага специални накрайници за мерене на излишнот. Поздрави
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: common rail

Мнение от presko79 »

В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Бензина е за измиване на дизелови части.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от mitko »

presko79 написа:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Колега ремонта не е проблемен . Не е китайско писмо . Доста отварях и подкарах на Фордове предимно . Проблема е че за да се даде на клиента гаранця трябва да се изпита инжектора както си му е реда ,на различни режими на работа от 200 -800 бара дали разпръсквача работи добре в целия диапазон и дали е хермитизирана за да не връща обратно гориво на по голямо налягане което е основна болка на инжекторите на Форда . И не на последно място след всяка намеса трябва да се генерира код на дюзата за да се програмира и да има нормална корекция от ЕЦУ ,т.е мотора да не работи с детонаций и тракане .

regards
NOname
Мнения: 14
Регистриран на: Пет Яну 08, 2010 10:27 pm

Re: common rail

Мнение от NOname »

Малко нагледни материали:

http://www.common-rail.ru/video.php

http://www.common-rail.ru/news.php
Последно промяна от NOname на Вто Яну 12, 2010 9:16 pm, променено общо 2 пъти.
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от Aspar »

presko79 написа:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
До колкото сам запознат още няма внедрена технология за ремонта на пиезо инжектори (имам в предвид бош ) не се предлагат резервни части информазията ми е от лятото тогава бях на обучение . Вече ситоацията може да се е променила .
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: common rail

Мнение от presko79 »

Aspar написа:
presko79 написа:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
До колкото сам запознат още няма внедрена технология за ремонта на пиезо инжектори (имам в предвид бош ) не се предлагат резервни части информазията ми е от лятото тогава бях на обучение . Вече ситоацията може да се е променила .
Мда повредени инжектори -в кофата :lol:
Бензина е за измиване на дизелови части.
rumensr
КОЛЕГА
Мнения: 34
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 7:14 pm
Местоположение: Варна

Re: common rail

Мнение от rumensr »

Да разбирам ли,че втора употреба дюза от друг двигател не може да се вземе.
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от Aspar »

Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от bobolin4o »

Aspar написа:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
При това е желателно да са минали на стенд за изваждане на кодове :lol:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: common rail

Мнение от Aspar »

bobolin4o написа:
Aspar написа:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
При това е желателно да са минали на стенд за изваждане на кодове :lol:
Ako minat stend :D
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: common rail

Мнение от rangel1 »

Ето за това говорим http://www.injectronix.com/products-cr. ... zAodhwjy0A
Заключено