Страница 2 от 2

Re: Volvo S40 1.6d

Публикувано на: Пет Мар 18, 2016 8:55 am
от ivanovbg
Ползвам идиаг и си активира всичко както трябва. Особено на волво.

За мен кола с механичен проблем да и пипам софтуера е глупаво . Само се забърква още по голяма каша. Днес ще ми идва едно такова волво и ще пробвам дали се форсира като му изключа клапите.
И да не мислиш че съм голословен ще спомена само че Ангел ми е в сервиза - Хеед 91.

Компа като види , че няма налягане на нафтата достатъчно и влиза също в авариен. Вземи едно топче и почни дюзите една по една да ги запушваш за да изолираш проблемната. Нищо чудно да почне да се форсира. Разбери се с клиента да оправите първо механиката, а ако не иска - у лево и да заминава.

Re: Volvo S40 1.6d

Публикувано на: Пет Мар 18, 2016 10:02 am
от gtg1973
Колега Иванов.
Когато ме попита с какво го тествам ме наведе на мисъл да използвам и друга апаратура.Имам адиа, но с нея нищо не става,затова пробвах тази сутрин с делфито.С него задействах вентилатора(X-431 не можах) и влезнах в настройки.Нулирах DPF и другото беше настройка дроселова клапа.С това се триели(според описанието)адаптивните стойности на компютара.Направих го и от 8.30 сутринта се форсира без проблем.Искам да разбера дали това не е случайно и ако не е, да прадължа с ниското налягане на горивото.Ниско налягане записваше на пътен тест , от тази сутрин записва тази грешка на всяко форсиране,дори ми угасна два пъти.Ако двигателя продължава да работи правилно смятам ,че този проблем ще го открия сравнително лесно.
Знам,че сте заедно с Ангел и съм го питал за теб,защото постоянно чета този форум и съм останал с много добри впечатления от твоите отговори и от желанието на теб и други Колеги да помогнат на непознат за тях човек.

Re: Volvo S40 1.6d

Публикувано на: Съб Апр 09, 2016 7:01 am
от gtg1973
Колеги,след около седмица проби,двидателя се форсираше без проблеми и нито веднъж не мина в авариен режим.Гасненето на колата и ниското налягане на горивото открих много лесно,след като проверих за проходимост "наскоро сменения горивен филтар" през който да се чуди човек как е минавало гориво.След смяната на този не толкова евтин елемент,колата спря да гасне.
Благодаря на всички за помощта.