Страница 2 от 2

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Апр 17, 2013 6:51 pm
от ipivan
Аз с програмата на Фобос не съм запознат.Ама този "екстра инжекшън" в други програми се среща като "допълнително впръскване","асинхрнно обогатяване","филтър на бенз. дюзи".Нещо такова търси да има в програмата.От БСМ отричат да има такъв дзвер,но си го има.А за Мазда режим,съм го срещал да има при VW и Мерцедес,при елхичките не съм виждал,ама то знае ли човек!

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 8:20 am
от bobolin4o
Това е относно "допълнителното впръскване"
Изображение

Атова е за "мазда" режима...
Изображение

Да уточня... не искам да правя реклама на тая уредба...
Обаче искам да кажа, че работя с нея от 2007 година и не е имало автомобил, който да не мога да настроя перфектно.
Поздрави!

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 8:42 am
от Markony
Че защо,той софтуера си е софтуер..като е добър кво да кажаш.Ама какъв принтскрийн прасна ,омаля ми телевизора...

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 9:56 am
от bobolin4o
Домързя ме да го ресайзвам... :mrgreen:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 7:54 pm
от ogromnii
като се яви пак ще си поиграя с допълнителното впръскване дано боболинчо е прав 8)

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 11:01 pm
от Markony
В менюала на Заволи имаше досто подробно описание като дръпнеш плъзгача малко наляво как филтрирал,пък малко надясно как усилвал ,пък като махнеш чека,как не ги броял.Там е малко мъглява имтерпретацията.Трябва да закачиш осцилоскопа ,че да видиш какво са имали в предвид :)

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 5:36 am
от ogromnii
с осцилоскопа ми е ала мисия невъзможна, имам осцилоскоп от 80- те на 220, а на място колата си пръска с един импулс на такт :cry: честно казано пуснах темата с плаха надежда някой да е газифицирал такъв мотор и да е гледал тоя филм та да му пратя колата направо :mrgreen:
нито аз имам време да копая с дни по темата, нито фирмата ще е доволна да и спра колата за дълго, ремонтираме нещо на пожар и отива да работи...

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 6:54 am
от bobolin4o
ogromnii написа:...нито аз имам време да копая с дни по темата, нито фирмата ще е доволна да и спра колата за дълго, ремонтираме нещо на пожар и отива да работи...
От тия ти думи излиза, че фирмата не я бърка, че колата хълца. Когато им стане належащо да не хълца, ще намерят време да се изчисти проблема... А щом им е належащо, значи и ще плащат - значи и ти ще намериш време да им вземеш парите... :lol:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 6:32 pm
от ipivan
bobolin4o написа:Да уточня...
На Фобоса в какви граници трябва да са коефициентите в таблицата,при диф.налягане 1,2 бара и дюзи Раил 1,5 Ома и Раил 3 Ома съответно?
А гледам че Фобоса добре напредват с материала,стигнали са до 80-ти номер на софта! :lol:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 7:35 pm
от ogromnii
на фирмата и остава още около година лизинг след което колата остава на доизживяване. може да се накумим да я оправим малко преди бракуването :mrgreen:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 7:54 pm
от bobolin4o
ipivan написа:
bobolin4o написа:Да уточня...
На Фобоса в какви граници трябва да са коефициентите в таблицата,при диф.налягане 1,2 бара и дюзи Раил 1,5 Ома и Раил 3 Ома съответно?
А гледам че Фобоса добре напредват с материала,стигнали са до 80-ти номер на софта! :lol:
Като на всяка друга уредба естествено... това си зависи от диаметрите на дюзите. Хубавото е, че ако се получи застъпване импулсите във високите обороти и натоварване, направо си изписва, че са напълно отворени. Съответно корекция на налягането и диаметрите... За коефициентите няма правило колко трябва да са, важното е да се вместиш в работният диапазон на дюзите РЕЙЛ, които както знаем не са върхово постижение на техниката. :lol:
За версията на софта... като се замисля, че първата с която работих беше 12... :lol:
Гласи се следващо издание, обвързано с един проблем, касаещ личната ми кола :mrgreen: Фул груп + асинхронно обогатяване... кошмар. Ама кога ще е готово... надявам се скоро...

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 8:32 pm
от Markony
Бояне,къв кошмар караш,че такива перипетии?

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Нед Апр 21, 2013 6:04 pm
от bobolin4o
Markony написа:Бояне,къв кошмар караш,че такива перипетии?
Кошмарът е като на Краси астрата (C14SE_'93 година). Сега само да не ме засипе с препоръки :mrgreen: .
Проблемът се свежда единствено с отработването на допълнителните импулси на бенз. инжектори (асинхронното обогатяване)
Така да се каже колата "присецва" като и се даде рязко газ. Това в режим "разреждане при едновременно впръскване"...
Ако си цъкат едно в едно с бензиновите - проблеми няма... ма защо да цъкат толкова често като могат и по-рядко... Е тва е съответния режим "разреждане", сиреч - цъкане през един такт, обаче с умножени по две времена. Много е гъзарско... :mrgreen: Пък и с бенз. време 1,9 ms се получава газово около 3,4ms, което с тъпите РЕЙЛ-ове направо кове празния ход...
На колегата "ipivan" да кажа - тук коефициентите ми се въртят около 0,9-1,2...
Изображение
Сиреч се вмествам чудесно в характеристиката на дюзите - от 3,2 до към 16 ms.
Та така... дълго стана, ама пък дано да си ме разбрал.