Страница 2 от 2

Re: Кака реших проблема с не оригиналната ламбда, и 1 въпрос

Публикувано на: Сря Май 19, 2010 11:01 pm
от ivanovbg
ivailoradoev мерси за софта-работи без грешка.Поиграх си със стъпките най-добре потдържа смесите на 44 стъпки на празен ход и около 80 на пълна газ в зависимост от оборотите.Плочката и софтуера не съм ги барал.Току що се разходих до село и забелязах следното:
1.При равномерно каране грижи няма ,потдържа сместа в норми.При плавно подаване на газ е отзивчива обаче разход 10/100.Заредих преди 2 дни 10 лв. около9,5литра изминати94 км. и свърши.Терена е пресечен(средна скорост м/у 60 и 120,а два дни съм карал градско по 2 км. сутрин и вечер без загряване на бензин(до работа и обратно).За настройки колата е работила не повече от10 мин на газ,загрях я на бензин.С моята система ми даваше 8 -8,5 при същия режим.
2.При рязко подаване на газ се усеща малко забавяне на реакцията .
3.Когато се спускам на принудителен празен ход и реша да подам леко газ колата за момент не ме слуша и после тръгва.
4.Също така след принудителен празен ход и последващо изключване от скорост(почти спрял) гасне.
5.Всичките тези оплаквания липсваха с моята система.
Ако някъде греша в настройките моля кажете.Мисля да си поиграя още някой ден и да я махам.Че иначе от скука ще си потроша колата :lol:

Re: Кака реших проблема с не оригиналната ламбда, и 1 въпрос

Публикувано на: Чет Май 20, 2010 5:23 pm
от ivailoradoev
уф то стана сложно ,така дистанционно е много трудно,по принцип всичко е до настроики,за рязкото подаване,има такава функция при подаване на гас да добавя стъпки към дефола,слагаш 30 да 50 върху дефола,да се включва на 0,6 до към 2-2,5 волта ти,пи,ес горе долу така, опитно ще постигнеш ,нали се сещаи че няма готова формула,за кът офа, аз го махам ако караш на дълги разтояния има ефект ,ама ако си само в града,както мен,е напълно безполезен,за гасненето на принудителен празен ход, виж каде тие минимума на затваряне на кът-офа,не го слагаи много под дефола че прави проблеми, и горе долу така ,не става така трябва око да види и рака да пипне си мисля азз,но все пак дерзаите и успех
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Re: Кака реших проблема с не оригиналната ламбда, и 1 въпрос

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 11:46 pm
от lelemale13
Каква е ползата от Kut-off извънградско в цифри :).
При мен ми създава проблеми и се замислих да си направя с едно реленце и едно бутонче да се спира клапана на газта. Идеята ми е като натисна едно бутонче да изключва газта. като натисна педала на газта клапана се включва и повече не се изключва до натискане на бутончето отново. Това е за дълги спускания или по скоро да пуска бензина така няма да изгасна при спиране без да е натискана газта а дюзите се спират сами над около 1500 оборота

Re: Кака реших проблема с не оригиналната ламбда, и 1 въпрос

Публикувано на: Съб Юни 26, 2010 10:09 pm
от lelemale13
Оказа се че ламбда контролера има на входа по-голям капацитет(40нф) и като е на бензин те си остават и от там е бил проблема. Сега сложих реле което превключва ламбда сондата направо към компютъра на колата когато е на бензин и остават само някакви 30Мега ома :) от буфера който се ползва само от ламбда контролера и така всичко си дойде на мястото.
Интересното е че сега повиших входното съпротивление от 7,5 М ома на 30М ома(чак сега се наканих да го сменя) и изходното съпротивление от 10к ома на около 2к ома. Преди се усещаше много ясно как сместа играе от бедна на богата(при бедна притрисаше) сега го няма или е едва доловимо.