Страница 2 от 2

Публикувано на: Вто Яну 24, 2006 9:33 pm
от Iordan.Dotchev
mitko написа:Благодаря за отзивчивоста . Намерихме проблемите и сега сменяме само клапана на място . Но може ли да се прави ремонт на помпа на 100 000км та дори понякога и на по малко ? Нали милиони се дават за разработка на новости .Или те отиват само за нови офиси пълни с инженерчета ,кото са влизали в сервиз само когато сменят маслото на личната му кола .
Много зависи от експлоатацията и най-вече от горивото. В Македония например някои марки не предлагат дизел или го продават без гаранция. Причината е лошо гориво. При нас в България не е толкова екстремно, но стандарта на горивото има да гони европейския и все още има непочтени бензиностанции.
Струва ми се обаче че това ти е известно, защото си в сервиз а не в офис.

За Надеждността

Публикувано на: Вто Яну 24, 2006 9:34 pm
от danailp
Надеждността на съвременните коли е страхотен бич. Първо - по общо съгласие е свален ресурса. Второ в бясната надпревара за "екстри", "шарения" и печалба се жертва елементарно надеждностаа. Занимавам се с управление в промишлеността и имам представа какво може да се постигне в тази област. Не е приемливо фирма която има печалба милиарди да няма пари за тестване на софтуера. Или да бъка от комуникационни грешки. И то при използване на затворена система от компоненти предназначени да работят един със друг. Извинявайте ама в една мрежа от сбирщайн компютри проблемите са помалко. И да не се заложи алгоритъм за самовъзстановяване на комуникациите? Просто нещата опират до създаване на хляб за фирмения сервиз.

А за горивната апаратура - ами ще гори и ще се скапва планомерно защото не се произвежда от всеки, добре защитена е патентно и като се скапе носи добри и гарантирани приходи. Щото ако се скапе бутало - всеки го прави - файда нямаа. А дюзата била "високотехнологична" - плащай като алтав за това.

Какво да се прави - такива са времената. Номера ще минава докато в тоя бизнес не се намесят малките производители с алтернативни решения.

Публикувано на: Вто Яну 24, 2006 9:42 pm
от Iordan.Dotchev
Колеги взе да става интересно, нека да отворим нова тема и да оставим niki да бъде съветван тук какво да си купи.

Нека продължим тук
http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic.php?p=858#858

Публикувано на: Вто Яну 24, 2006 9:46 pm
от mitko
Iordan.Dotchev написа: Различните марки имат различни проблеми. В момента над 50% от продаваните в Европа коли са дизел. Не съм запознат с конкретния случай, но той не обезценява марката мерцедес, както и не променя факта че Бош е технологичният и пазарен лидер в сегмента.
Е как така различни ? Общата болка е дюзите . Обща болка са помпите . Новата колагасне от горивна система или софтуер . Значи проблема е все на едно място . :roll: От механика новите коли страдат само 10-20% . Другото е от горивни системи и софтуер . А то е ваше производство . Значи къде е проблема ??? Сам си отговори .

PS:Аз също карам тая марка ,но не искам да чуя за кабел до помпата . Няма ли чужди коли за правене че да се занимавам с моята ????? :D

Публикувано на: Нед Фев 26, 2006 9:26 pm
от valko
Ползвам кодочетеца на АДИА,доволен съм от възможностите му,като се има предвид и цената му-супер е.Освен това управителя на фирмата е винаги на разположение по отношение на експлоатация,подръжка,ремонт и др. съвети.На този човек може да му се вярва.Като написах вярва,това означава,че той не е станал слуга на BOSCH,a работи за себе си.

KTS

Публикувано на: Вто Фев 28, 2006 10:01 pm
от rttr
Здравейте От близо половин година имам KTS520 на БОШ и съм много доволен от покупката.Преди това бях огледал доста неща,предлагани в България,включително и прословутата ADIA.Мнението ми за нея е,че е за аматьори.Не разбирам, как може човек да се занимава професионално с диагностика и да няма 2000 лв.да си купи софтуера за следващата година. KTS-всичко друо е компромис!

Публикувано на: Сря Мар 01, 2006 6:25 am
от mitko
Добре колега всичко е право на личен избор . Да когато ползваш КТС там е описан о кое как да тестваш ............... , но и Адиа върши работа . А доколкото за компромиси защо и ти правош компромис ??? Купи си WDS на Форд (професионална техника) ,Diag Peugeot , VAS VW , VAS Шкода ......... бсяко по 15-30000лв за да си актуален , да програмираш помпи , ключове ..... и т.н. Защо и ти прави компромис ?
Универсален уред означава все едно да караш с всесезонни гуми (а всесезонна гума е тая която се държи еднакво зле във всички сезони ) . Така ,че всеки има право на избор . Това е твояят просто го сподели а не плюи по труда на едни българи ,който направиха нещо с което да помогнат на нашата гилдия АДИА. :roll:

Публикувано на: Чет Мар 02, 2006 3:04 pm
от niki
Здравейте, колеги. Първо искам да благодаря на всички, които изказаха своето мнение за АДИАта и против нея :)
Значи, спрях се на нея и искам да споделя вече натрупаните първи впечатления.

Най-важният плюс за мен е поддръжката, която оказват момчетата от Пловдив. Мога да потвърдя думите на колегите, които ги похвалиха вече за добрата поддръжка по всяко време. Досега ми се наложи да им се обаждам няколко пъти и винаги намирам отговор на въпросите, като ако има някакъв проблем го отстраняваме по възможно най-бързия начин. Хубавото според мен в случая е, че създателите на АДИА са много наясно какво става в нея и могат да отреагират адекватно на появили се проблеми. Мисля, че това е по-добрият вариант пред търговеца в емвеко, гарагент или бош, който гледа по друг начин на нещата.. :)

Относно самата диагностична среда: безспорно mitko направи много сполучливо сравнение за универсалните апаратури и всесезонните гуми..:) И все пак, покриват се масовите автомобили като силно са представени VAS групата, MB, Рено, Пежо и Ситроен, Опел като повечето системи могат да изкарват актуални стойности. Лично мисля, че Форд се поддържа по-слабо от необходимото, като за повечето модели има възможност за изкарване само на мигащ код. Има и други марки, но върху тях засега нямам наблюдения..
Харесва ми възможността всички параметри да се представят под формата на графики. Така откриването на "мързелива" ламбда сонда например значително се улеснява. :)
Имах възможност да работя и със старата Виза. Като системи АДИАта има доста по-голям избор. В определени случаи двете се допълват като едната поддържа едни, а другата - други.

Няма задължителен абонамент за ползване на АДИА, може по желание да се плаща по всяко време и в него влиза всичко разработено до момента. Така всеки сам си решава кога да си обновява апаратурата.

Нещо, което според мен не е за пренебрегване е ,че АДИАта е изцяло на български, така клиентът може постоянно да е в течение какво става и да прочете сам повредата.Тук има и психологически момент :)

Като цяло на фона на нещата, мога да кажа, че АДИА би била добро решение за всеки сервиз работещ с множество производители, а не с конкретна марка. Относно излаганите примери за дефектиране на помпа при CommonRail и налагането на препрограмиране на блока за управление, е в такъв случай ще трябва да се ходи в представителството на съотвертния производител.. Но все пак това е за автомобилите от най-ново поколение, да не забравяме колко таратайки от Европа ще се търкалят още доста време по пътищата ни.. :?

Публикувано на: Чет Мар 02, 2006 9:28 pm
от rttr
mitko написа:Добре колега всичко е право на личен избор . Да когато ползваш КТС там е описан о кое как да тестваш ............... , но и Адиа върши работа . А доколкото за компромиси защо и ти правош компромис ??? Купи си WDS на Форд (професионална техника) ,Diag Peugeot , VAS VW , VAS Шкода ......... бсяко по 15-30000лв за да си актуален , да програмираш помпи , ключове ..... и т.н. Защо и ти прави компромис ?
Универсален уред означава все едно да караш с всесезонни гуми (а всесезонна гума е тая която се държи еднакво зле във всички сезони ) . Така ,че всеки има право на избор . Това е твояят просто го сподели а не плюи по труда на едни българи ,който направиха нещо с което да помогнат на нашата гилдия АДИА. :roll:

Публикувано на: Чет Мар 02, 2006 9:59 pm
от rttr
Работил съм с FDS на FORD доста преди да се появи в Търново,има доста по-добър от него,но уви не всеки диагностик на FORD може да се докосне до него.Аз лично не бих си купил FDS,а относно FORD ще си замълча.Колкото до ADIA-не мисля ,че е изцяло български продукт,като се има впредвид че менюто и е като на KTS,а като база данни използва ESI-tronic на БОШ.Питам аз тогава кое и е българското,ако не знаете ще ви кажа-поредното дърво.

Публикувано на: Нед Мар 05, 2006 8:02 am
от mitko
Колега FDS е отживелица .Аз ти говоря за WDS - това е съвсем друго . Не се оплиташ с кабели .А доколкото за Велико Търново аз съм от Варна (а там има FDS и WDS не помня вече от кога) от година и половина сънм тука .И не мисли че само в големите градове сте работили на някои уреди . А за твоя информация ,сега чакам новия уред на Форд за коли 2005-2006 .който е още по добър . За универсални програми говорих вече в предния пост и вярвам ,че доста споделят моето мнение защото аз имам АДИА работил съм с KTS , Diag Peugeot , VAS VW ,но сега работя с WDS и правя разликата. :D

Публикувано на: Сря Мар 22, 2006 3:43 am
от mariokn
на каква цена мога да намеря адиа .Имали вариант за втора употреба.