Страница 2 от 2

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 7:22 pm
от vankopestera
Този проблем (със динамото) съм го имал точно на Астра , но мотора май беше C16SE. Бяха му сменили всичко по динамото за което са се сетили. Усетили го че при изключване на възбуждането колата си гасне ама не разсъждават какво се получава а сменят наред. Накрая бяха вдигнали ръце и ми я докараха. Наистина се оказа че като вдигне 12 V на възбуждането ги връща през лампата и тока е достатъчен за да задържи някое реле включено, най вероятно майн релето. Хич не се занимавах да търся кое реле остава включено - сложих му едно диодче на линията на лампата и колата си заспа. Случва ми се след това друга астра като я гасиш мотора да детонира като на лош бензин - и тя се оказа със същия проблем и нея я оправихме по същия начин.
Ако проблема се окаже такъв това е най лесното и читаво решение. Ако обаче не е такъв и не е от крушка на стопа ще падне сериозно ровене.

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 7:51 pm
от ludiqmaks
Много интересно с този диод ще го пробвам,но къде по точно го монтираш, на динамото или в таблото?
Ако нестане с диода ще сложа една крушка на клейма 15 и дано изчезне проблема.

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 1:25 pm
от gt40
milennyc написа:[
Така е и кво става разглабяме колата..... за да търсим една кофти маса някаде си :) Иначе наистина този проблем може да е от много места. И тези проверки който казвате са верни, ама не се решение.... Защо не се помисли как да се излаже кл.15 с по ниски волтове да не работи...
Не разбирам, колега. Колата я докарват да я поправя, ако ще проблема да е на 100 места!

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 5:18 pm
от rangel1
Това с диоди или как да изработим кл15 са пълни глупости според мен в никое сервизно ръководство не съм срещал такива упътвания явно колата има проблем и трябва да се намери ама така е по лесно :?: друг е въпроса когато трябва умишлено да се правят машинаций с разни симулатори за да се постигнат някой резултати като фап,катализатори и др.Та според мен възможните причини са 3.Проблем в генератора,некомпетентен монтаж на консуматор и третия най често срещан ЛОША МАСА вкрайна сметка тая кола има не повече от 10ина маси :?: Иначе и аз търся лесното и бързите пари но няма няма го вече комунизма пък и да ги намериш няма да са задълго така че приятно ровене и тока като нас търси най лесния път към масата ама понякога се препъва в разни релета и др :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пон Фев 22, 2010 9:14 pm
от vankopestera
Диода го слагам точно преди динамото с посока към динамото - анода от таблото а катода към динамото. По този начин токът на първоначалното възбуждане протича през крушката към динамото и не може да протече обратно към таблото при гасене на колата. Това не нито цигания нито мързеливо замазване на друг проблем. Повечето японски динама си имат такъв диод вътре - там хората са си вързали гащите против подобни проблеми.
Друг е въпроса ако има проблем с динамото, но ако има избил плюсов диод лампата няма да свети на контакт, ще свети при исгасена кола, няма да зарежда както трябва и т.н.

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 12:44 am
от xumpi
Провери проводниците между задния капак и купето в маншона дали са здрави преди няколко години съм имал същият приблем.

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 9:14 pm
от gt40
ludiqmaks написа:Днес останових че като е включен подгрева на задното стъкло не иска да гасне,защо става така се още неможах да разбера :?
Абе сетих се, че нагревателя на задно стъкло е през реле, което е вързано към средна точка на генератора, и не работи, преди да започне да зарежда.
Докъде стигна с проблема?

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 9:33 pm
от ludiqmaks
Другата седмица каза че ще я докара да я ровичкам,като имама развитие ще пиша.

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 6:02 pm
от ludiqmaks
Ппоблема се оказа в маншона на багажника,изолацията на кабелите беше напукана.