Страница 2 от 3

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Пет Окт 23, 2009 10:11 pm
от noize
Аз съм ги замервал много пъти значи работа с фобос и поуер джет и в дете системи е идентично плясъ се появява при подаването на контакт а колата минава на газ когато се появи плюс на рейката, аз нямам големи познания в програмирането.а плюс от рейката не мога да взема защото сигнала не е постоанен и ебаваме много здраво помпата ту вкл ту изкл., пък и поради увеличаването на съпротивлението през този цилиндър за релето и кабелите(колкото и минимално да е то) обърква компютъра.

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 3:24 pm
от MATRIX
За фобос незнам,но PowerJet,DreemJet,Bardolini 1,2 и CarGas са производство на БСМ ООД еднакви са с изключение на различните версии през годините,но принципа на работа им е един и същ.Ако отвориш един PowerJet и едно Bardolini 2,ще видиш че платките са еднакви и на тах си пише BSM ltd.А за тях съм сигурен,че клапана за газта не отваря при контакт!

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 8:22 pm
от noize
На следващия поуер джет ще замеря пак, значи да е имало аномалия в онзи :o :o :o

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 9:58 pm
от noize
Не си прав! Плюс на редуктора и съответно на клапана идва 1 секунда след подаването на контакт. Днес го мерих. Контрола идва само от дюзите.

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 12:04 am
от MATRIX
Освен този PowerJet да не е производство на БСМ...?

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 10:14 am
от noize
БСМ? Демек?

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 6:38 pm
от plamenpenis
:idea:

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:25 pm
от ivanovbg
Спирането на помпата става елементарно като се вземе сигнал от дюзите на бензини през един чакащ мултивибратор-докато щракат дюзите -работи помпата като спрат и 3 сек по късно спира и помпата(времето може и да се регулира).Започнат ли да щракат -пуска се помпата.Ако не ви се прави сложете автоматичен ключ за обикновена газова и вържете входа наместо към свещите към бензиновите дюзи и намалете оборотите за превключване да са на минимум.Ако е със секвенционално връскване трябва да вземете сигнал от повече дюзи през диоди, за да тръгва помпата на ниски обороти.Това става при всчкакви уредби :idea: Ако ви интересува ще дам и схема.
По принцип съм против за спиране на помпата ,но пък като се позапушат дюзите идват при мен и при тази криза ще имам повече работа :lol:(не че нямам иначе но както е казал мечо пух-колкото повече толкова повече :lol: )

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 7:49 pm
от traqnsavov
Истината е посредата...

"Дали да се спира помпата или не" това е въпроса..

А никой ли не се сети че помпата може да се пуска със специално реленце за време когато си на газ.

През три минути примерно може да се пуска и да работи една минута, после спира, това е когато е на газ естественно..

От това следват три извода..
помпата не работи да надува постоянно напразно...
Помпата все пак не залепва, и не и се развалят финните повърхности, защото работи за малко време...
В дюзите навлиза периодично пресен бензин, може да е топъл но поне не е от една година стоял там...


Аз мисля че този вариант е най добрият...
На мой човек, и на мен си бих го направил, за клиента да си купува помпи не ме интересува, въобще не очаквай да ти оцени труда..

А колкото до схемата става с един прост таймер тип 555 с два потенциометъра просто елементарна работа спестяваща много пари...

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 11:44 am
от noize
Аз за това съм за автоматичните ключове. Пали на бензин, работи си там, и после превключва на газ, спира помпата. Не знам и аз. Както ои да направиш се не е хубаво. :wink:

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 12:12 pm
от traqnsavov
noize написа:Аз за това съм за автоматичните ключове. Пали на бензин, работи си там, и после превключва на газ.......
Така е до някъде, при ГИ-тата примерно.
При конвенционалният изпарител зависи от ключа който е монтирал газаджията.

От практиката ми стана ясно че само едно палане на бензин не ти спасява дюзите...

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 7:35 pm
от noize
При ГИ-тата, поне при тези с които съм работил НЕ може да се спре помпата... поне не автоматично...

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 8:56 am
от ivanovbg
traqnsavov написа:Истината е посредата...

"Дали да се спира помпата или не" това е въпроса..

А никой ли не се сети че помпата може да се пуска със специално реленце за време когато си на газ.

През три минути примерно може да се пуска и да работи една минута, после спира, това е когато е на газ естественно..

От това следват три извода..
помпата не работи да надува постоянно напразно...
Помпата все пак не залепва, и не и се развалят финните повърхности, защото работи за малко време...
В дюзите навлиза периодично пресен бензин, може да е топъл но поне не е от една година стоял там...


Аз мисля че този вариант е най добрият...
На мой човек, и на мен си бих го направил, за клиента да си купува помпи не ме интересува, въобще не очаквай да ти оцени труда..

А колкото до схемата става с един прост таймер тип 555 с два потенциометъра просто елементарна работа спестяваща много пари...
Колега ,според мен така повече ще навредиш защото най тежкия режим на помпата е при пускане-това се отнася за всеки двигател.Затова и повечето помпи горят при пускането(аз не се занимавам с монтаж на газови и съм сменял много помпи и на коли които нямат газ).Помпите са изчислени да изкарат2-3 хил часа и след това се износват много.Нищо не пречи помпата да си работи на газ тъй като все едно си работи на бензин(има си регулатор на налягането и натоварването независи от това дали пръскат дюзите или не).Просто помпите си горят от старост а не от стар бензин.В подкрепа на това твърдение мога да кажа че имам много постоянни клиенти на газ на които съм сменял помпи преди години и съм премахвал релетата с които се спира помпата а те още не са изгоряли.А за 200 хиляди 100-150 лева за помпа са нищо,докато всяка година(или по често) да чистиш дюзи пак за тия пари си е нещо.Да не говорим че понякога и това не помага и трябва смяна.
По горе съм описалкак става спирането на помпата като взимаш сигнала от бензиновите дюзи и както казах колкото повече толкова повече :lol:

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 3:12 pm
от noize
И до късмет си е, според мен. Аз като слагам уредби, повечето клиенти искат помпата им да се спре. Аз им я спирам, чиста работа според мен. На една от първите коли на които съм слагал уредба, помпата не се е скапала 9 години вече, със реле е. Ама дюзите да всяка есен се чистат.

Re: Спиране на помпа

Публикувано на: Сря Мар 31, 2010 9:07 pm
от mirix
Всеки си има собствен вкус казало кучето и си близнало пишката !!!
Моето менние от опит и наблюдени е е че:
1. помпата изгаря като и дойде времето
2. дали на газ или на бензин си има регулатор поддържа налягане и си има циркулация.
3. Желателно е бензина в резервоара да е около 1/2 за д ас еохлажда помпатащ
4.Не си купувайте китайски помпи карат от 1-2 месеца до 2 години (в особено редки случаи).
Нямам други идеи и предложения