Страница 2 от 3

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Пет Юли 17, 2009 10:28 pm
от BaHka
Не бе колега, палиш и оставяш на празен ход примерно 3 мин. И после сравняваш количествата на 4-те дюзи. Тая дюза която е изпикала най-голямо количество нафта е за смяна.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Съб Юли 18, 2009 5:01 pm
от emzo
Направих 2 опита по 5 мин.:

1тест:
1 - 40ml
2 - 45ml
3 - 37ml
4 - 55ml

2ри тест:
1 - 47ml.
2 - 50ml.
3 - 43ml.
4 - 62ml.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Нед Юли 19, 2009 5:29 pm
от BaHka
Според мен 4-та дюза си отива.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Нед Юли 19, 2009 8:02 pm
от emzo
Причината да направя теста е придърпване в диапазона 1200-1400рпм. И доста неща пробвах остана само дюза да е.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 7:12 am
от YuliGeorgiev
emzo написа:Причината да направя теста е придърпване в диапазона 1200-1400рпм. И доста неща пробвах остана само дюза да е.
EGR или дебитомер по скоро.
А може и да е механично засядане на клапите на смукателя.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 7:54 am
от emzo
Не е егр, не е дебитомер.Не е механично.Не е софтуерно.То ще си проличи, като намеря друга дюза за проба.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 6:57 pm
от emzo
От дюзата е.
Имам въпросче:
Смених всичко в дюзата, иска ли регулиране на стенд и защо ? Че нещо не виждам кво има да се регулира......
Изображение

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 5:31 pm
от rangel1
Здревей колега аз мисля според всичко което изчетох за тия комън рейли,че май няма нужда
от регулиране но все пак е добре според мен да се сравни по дебит с една от другите обаче
как като сте ндовете за тия системи май са рядкост пък и как човек да направи генератор
като не е ясно коя система с какво напрежение работи и каква осцилограма на управляващия сигнал ,поне според аутодата е голяма лудница за различните марки.
Абе то няма инфо какво трябва да количеството на излишното пък камоли друго!!!
С кодочетеца какви корекции ти даваше нацилиндрите на повредената и работещтите
дюзи?,защото и това го няма никъде.,също и наляганията.Явно тия стойности ще трябва
по експериментален път да ги установяваме.Извинявам се за некомпетентна намеса но тия
комън рейли отдавна ме мъчат с неяснотата си както предполагам и други колеги.
АКО НЯКОЙ ИМА ДАННИ ЗА КОНКРЕТНИ СИСТЕМИ ВЗЕТИ ОТ НЯКЪДЕ ИЛИ СМЪКНАТИ СОБСТВЕНОРЪЧНО МОЛЯ ДА ГИ ПУСНЕ НЯКЪДЕ ПЪК И МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ОТДЕЛНА ТЕМА
КОЯТО ДА СЕ ПОПЪЛВА КАТО СЕ НАМЕРИ НЕЩО НОВО.
МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ БЪДЕ МНОГО ПОЛЕЗНО ЗА МНОГО КОЛЕГИ!!! :) :) :)

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 8:41 pm
от emzo
Тия дюзи са голяма работа, никой нищо не казва за тях.Пазят си хляба :twisted:
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Нед Авг 30, 2009 9:21 pm
от waseko
emzo написа:Тия дюзи са голяма работа, никой нищо не казва за тях.Пазят си хляба :twisted:
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.
\Не знам кво толкова трябва да се казва за тези дюзи-системата е сходна с бензиновите инжекциони-подаване на гориво в обща рейка и с електрическо управление на сигнала,единствено разликата е че налягането е десетки-до стотици по-голямо.От там реставането -на дебит-или спрямо работеща дюза или по статистичеки(спавочни данни).Настройки не са необходими,а и са невъьможни.Поздрав

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 1:47 pm
от Todio
Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 4:44 pm
от rangel1
Todio написа:Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Хвърли поне някой линк!!! :) :) :)

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Пон Авг 31, 2009 6:38 pm
от emzo
Todio написа:но проблема е че повечето хора искат всичко на готово
Съжалявам, но класифицирането не е коректно, за разлика от някои аз не си изкарвам хляба с това.Просто искам да си оправя колата, като не искам да дам 3200лв за 4 дюзи.

Обичам да чета, но като не знам какво точно ..... все от някъде всеки е започнал.

Както и да е, намерих си необходимата информация от чужди източници :?

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 9:42 pm
от presko79
rangel1 написа:
Todio написа:Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Хвърли поне някой линк!!! :) :) :)
и аз тьи викам,даи и ние да четем,обичаме да четем :o

Re: Дюзи за Common Rail

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 6:08 am
от traqnsavov
Повечето са стандартизирани по исо.... http://www.nantai-china.com/english/ima ... lass_id=44

Но и има и разни отцепници от правата посока и си произвеждат собствени си лайна..