Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
тази кола преди три дни не изкаше да се отключи оказа се че е изтощен акумулатора, седяла е близо седмица във гараж, след като го заредил собственика идва при мен измервам консумацията и изненада 12-13 А всичко изключено. Залалих колата меря зарейдането от генератора 13.8 В , контролната лампа на акумулатора не свети. Откачам силовия кабел от генератора меря на ново консумацията 0.05 А , което е напълно нормално. Свалям генератора меря всичко ОК няма консумация и си зарежда 14.4 В дайте идея че утре трябва да я вземат тая барака. Имам съмнение за диодния блок но за мен няма такъв вариант "диод да пробие а след това да се оправи". Допълнителна аларма няма монтирана, има само някакво CD Sony допълнително монтирано. Генератора е Bosh 90A.
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Музиката не може да даде такава консумация дори и при неправилно свързване на плюсовете й. 12-13А това си е около 150W консумация Диодите наистина няма да се оправят сами. Да не е обаче регулаторът
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Едва ли, токът през четките е около 5 ампера.krasisil написа:Музиката не може да даде такава консумация дори и при неправилно свързване на плюсовете й. 12-13А това си е около 150W консумация Диодите наистина няма да се оправят сами. Да не е обаче регулаторът
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Според мен е диодния блок при смъкнат генератор мериш диодите без товар а това понякога лъже пък и още повече си откачил силовия и проблема изчезва няма какво да е освен диодите
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Ако е дизел може да е залепнало и релето за свещите.Също така може и wентилатора на парното или печката за потгряване.По принцип процедирам така-закачам амперметъра и почвам бушоните един по един и нататъка се знае-това е квадратно гнездовия метод,много е бърз Също така изчакай 10тина минути ,че някои системи при мерцедес и бмв работят по дълго след изключване на контакт.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67