robygas написа:noize написа:Поинтересувах се малко по темата за да дам по компетентен отговор.
ДА сгреших действително е нужна помпата ама според мен е по скоро да редуцира налягането а не да го увеличава, на бензин налягането е около 2 бара на газ от бутилката около 8.
Иначе газов инжекцион с течна фаза е мечта на всички газаджии от много време, но качествено решение според мен няма да се постигне скоро.
Относно офертата от линка аз не бих се доверил много, или тези майстори са страшно добри, та могат универсално без проблем да си взимат сигнал от ЕЦУ на колата(което поне до сега при мен е граничело с фантастиката) щото от текущия ми опит винаги ЕЦУ на колата трупа грешки, или пък майсторите са със страшно малко опит, че да не слагат компютър за ГИ, но успех, браво на тях че има българи които се занимават, просто трябва да се доразработи
Колега ,не искам да те засягам ,но няма нищо в поста ти което да е вярно. Не знам от кога се занимаваш с газови системи и какво четеш , но явно нито едното нито другото е достатъчно.
За колегата" ivanovbg" пуснал темата! Ако още ти трябва мога да ти дам една дюза за течна фаза. А ако те интересува мога и да ти спестя голяма част от експериментите ,щото съм ги правил преди около 7-8 год.
Ще ти бъда благодарен ако споделиш и ми изпратиш за експерименти една,днес разглобих една за бензин и не видях какво може да се скапва от газта,освен че дупките за бензин са много малки и могат да се запушат.Ако ми кажеш къде си мога и сам да дойда да я взема.
За сигнала от екуто-всяка дюза се регулира с лещата за дебита на газта и ако е точно не би трябвало да трупа грешки.В момента съм с ламбда регулатор и обикновен изпарител,регулатора взима сигнала от ламбдата без да я прекъсвам за да виждам настройката на изпарителя през екуто и досега не ми е записала нито една грешка-т. е. не използвам емулатора.На всички режими потдържа ламбда 1+-0.03 но е по бавна корекцията отколкото на бензин.Особено се усеща в преходните режими на малка предавка но не от мен а от диното.Ламбдаконтрола е на АЕБ и е с ново стъпково моторче.Изкам максимално да изцедя това моторче-без да го счупя разбира се.
Относно помпата-Тя е за циркулация и има клапан за връщане на газта както при бензина.3 барова е.От друга страна при по голяма температура налягането е по голямо в бутилката ама и газта е по рядка ,така че в тегловно отношение не трябва да има голяма разлика в количеството газ(съдя по това че и лятото и зимата като си зареждам бутилката за вкъщи,когато е на килограм изкарвам еднакво) и екуто си го компенсира,все пак времето за впъскване е от 0,7 до 17 мс.Прекалено е скъпо да купя и разглобя една такава.Незнам дали мога да сложа една бензинова вътре в бутилката,как мислите?
Предимствата на течната газ са и това,че като се изпарява в колектора допълнително охлажда и въздуха и с това подобрява и пълненето.А от там би трябвало да се качи и мощноста