EPS електрически усилвател на волана,проблем
EPS електрически усилвател на волана,проблем
Колеги колата е опел корса б 2000г с електрически усилвател на волана,тегли леко наляво като се движи, геометрията е перфектна проверено на четири различни стенда за преден мост,при изправен волан и даване на контакт волана се премества сам с около 5 градуса наляво,пробвах с актията да я чета не го намира изобщо,колега със ктс пробва, същата работа и там не го намира,след това с опел ком пак не го намира,някой ако се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели, предварително благодаря на отзовалите се
"Теория" е, когато всичко е ясно, но нищо не работи. "Практика" е, когато всичко работи, но не е ясно защо..Гризането на дърво е полезно за размърдване на мозъка
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
демонтаж на кората под волана,демонтаж на металния предпазител на датчик завъртане и регулирай позицията на датчика,докато волана изрвни усилието в двете посоки!
ако се свържеш с кодочетец-изравни напреженията
ако се свържеш с кодочетец-изравни напреженията
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
КТС го чете перфекно просто трябва да се изравнят напреженията в двете посоки 2.5V беше по спомен
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
Е той, човека е написал, че нито КТС, нито нищо друго не го открива като система.
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.
Успех
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.
Успех
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
КТС-а го чете перфектно ...сигурно този с който са опитвали не е бил ъпдейтван скоро !
Опел скенера не го чете !
Опел скенера не го чете !
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
Колега чете го,тия 2.5в не съм ги измислилyasser написа:Е той, човека е написал, че нито КТС, нито нищо друго не го открива като система.
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.
Успех
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
op-com го разчита перфекно вчера правих същото но беше с лоши спойки в блока като на пунтото само дето тука бяха в блока .Настроиването по механичен път на тази система става с местене на датчика до като изравни колелата
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
[quot e="renene"]
Колега, предполагам сега разбра за какво говоря.
Не споря дали КТС по принцип го открива или не.
Просто точно сега и в този момент КТС-а не го е открил, както и друга апаратура за диагностика.
Тоест има проблем в колата и първо той трябва да се открие и отстрани.
Ето го и резултата. Човека е намерил проблема и после вече комуникацията е възтановена
Сега с каквото и да пробва ще успее да се закачи.
Колега чете го,тия 2.5в не съм ги измислил [/quote]yasser написа:Е той, човека е написал, че нито КТС, нито нищо друго не го открива като система.
Тоест.....първо трябва да се проверят напреженията дали идват до управляващия модул.
После к-линията има ли я? Да не се окаже, че някъде има прекъсване и за това не прави комуникация. А дали не е възможно да има студени спойки по модула или по двигатела.
Не един ел. сервоусилвател съм оправял, но са били все на Фиат Пунто 2000г. Всеки път едно и също - спойките в двигателчето.
Успех
Колега, предполагам сега разбра за какво говоря.
Не споря дали КТС по принцип го открива или не.
Просто точно сега и в този момент КТС-а не го е открил, както и друга апаратура за диагностика.
Тоест има проблем в колата и първо той трябва да се открие и отстрани.
Ето го и резултата. Човека е намерил проблема и после вече комуникацията е възтановена
Сега с каквото и да пробва ще успее да се закачи.
Re: EPS електрически усилвател на волана,проблем
[quote="veli"]демонтаж на кората под волана,демонтаж на металния предпазител на датчик завъртане и регулирай позицията на датчика,докато волана изрвни усилието в двете посоки!
по този начин стана,благодаря на всички за съдействието
по този начин стана,благодаря на всички за съдействието
"Теория" е, когато всичко е ясно, но нищо не работи. "Практика" е, когато всичко работи, но не е ясно защо..Гризането на дърво е полезно за размърдване на мозъка