Фабия
Фабия
Здравейте. Двигател АМЕ 1.4 2001. Много трудно се свързах с компа на инжекциона (с другите системи няма проблем ). Дава грешка алтернатор!!! Оказа се че го няма в Аутодата модела. Ако някоъ може да помогне със схема и идеи. Работи неособенно стабилно на тихи.
Re: Фабия
грешката няма нищо общо с проблема.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Фабия
Ако дава прекалено ниско напрежение самия алтернатор дали не е възможно да има връзка. Когато вдигне оборотите може би напрежениетъо се повишава.
Измерено ли е дали и на колко волта зарежда в момента автомобила?
Измерено ли е дали и на колко волта зарежда в момента автомобила?
Re: Фабия
Здравейте. 13.92 при работещ мотор. Мерено с мултицет и през лайф данните на ВАГ-а. Грешката се появява 3 сек след триене, независимо дали работи или не мотора.
"ifidik: грешката няма нищо общо с проблема. " Не разбрах?!
"ifidik: грешката няма нищо общо с проблема. " Не разбрах?!
Re: Фабия
идеята ми е да не обръщаш внимание на тая грешка в случая.проблема е на друго място.вакумно маркуче,дроселова клапа,клапани,...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Фабия
Проблема е в реле-регулатора, компа следи напрежението по отделен извод дирекно от релето и коригира оборотите на мотора. Виж, че в генератора влизат два тънки проводника, от които единия утива директно в ECU-то.
Re: Фабия
Мерси колега! Тъкмо свалих генератора и кабелчето е стопено от околно загряване. Сега го оставих на колегите за ремонт! И минах през къщи.