смених въздушния филтър,позачистих около карбуратора,и изчистих клапана за маслото(отгоре на капака).запалих и започна да се чува нечуван звук досега,едно засвирване ,все едно ми свири ремък,но не е от него.
дали можете да помогнете с някое мъдро мнение.??
гасненето го открихме от къде е,беше се прецакал комутатора или там джаджата дето предава някакви импулси на бубината,след смяната вече не гасне,но сега е друго,капачката на маслото отгоре има два маркуча и има вакуум там,единия излиза от възд.филтър влиза в тази капачка и отива отдолу към карбуратора,та тази капачка като я натисна и се оправят оборотите иначе се вдигат и свалят.
мисалта ми е дали знаете какво има вътре какъв и е принципа на тази капачка-клапан и дали може при почистването да съм разместил някое клапанче или да съм запушил някоя дупчица.
ако сте имали подобен проблем драснете по нещо.
форд фиеста 1.1 -вече не гасне,но има друго
форд фиеста 1.1 -вече не гасне,но има друго
Последно промяна от makgaxan на Съб Окт 29, 2005 7:12 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 7:14 am
- Местоположение: Пловдив
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб Окт 29, 2005 2:21 pm
- Местоположение: Плевен
- Обратна връзка:
СМЕНИ КАПАЧКАТА И СИ ГОТОВ
Прегледай също всички вакуми за всеки случай..
УСПЕХ
УСПЕХ
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Колега ,след като запушиш щуцера ,коийто влиза във филтъра и има два входа от карбуратора и капачката на маслото колата работи добре и не шуми ,доколкото разбрах от това което си написал. То представлява едно уширение което влиза във въздушният филтър на О пръстен отдоло излиза тънък маркуч ,който влиза в карбуратора отдоло (или всмукателния колектор) и един отстрани (по широк ), който влиза в капачката . Изкарай този щуцер от въздушният филтър и вътре има отвор на дъното към тънкият маркуч .Там трябвада има дроселиран отвор т.е. тапичка с малък отвор която се постая в по голям отвор .Най вероятно е паднала докато си чистил (почистил си и нея ) и сега отвора е голям и смуче повече въздух. Нямам на идея защо е направено така с тапичка ,като е можело и само отвора да е помалък????? Но това е основния проблем след почистване в тая област . На седмица имам 1 или 2 такива .
PS: И друг път се придържаи към принципа на Мерцедес ,или: Търсете проблема там където сте пипали!
Успех в ремонта .
PS: И друг път се придържаи към принципа на Мерцедес ,или: Търсете проблема там където сте пипали!
Успех в ремонта .