X16XEL-Помощ
X16XEL-Помощ
Проблемът е следния - мотора стартира на 4 цилиндъра, след известна работа 4 цилиндър изчезва, след това след 2800 оборота се появява. Сменени са бобина, инжектор, свещ, кабели. Проблемът остава, софтуерно не записва нищо, газоразпределението е зацепено правилно. Компресията в съответния цилиндър е равна на останалите. Сменени са повдигачите на същия 4 цилиндър. Проблема също остава. Някой може ли да даде съвет?!?!?
Re: X16XEL-Помощ
Виж с диоден пробник дали този цилиндър има управление на искрата на оборотите за които говориш,ако няма трябва да търсиш проблема в компа или да се обадиш да го правиме
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: X16XEL-Помощ
Има управление на искрата.
Re: X16XEL-Помощ
Не си спомням този мотор ама точно от 4-ти цилиндър не "смучеше" ли вакум сервото на спирачките?
Re: X16XEL-Помощ
Виж да не я дави с бензин колега,налягане на бензина на празен ход и всички датчици които имат отношение със сместа,време на впръскване.На мен на такова ми прилича
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: X16XEL-Помощ
Колега днеска дойде опел със същия мотор и същия проблем. Аз я гледах на ктс-са Multec S-V 4 ( между другото на някои има действителни стойности на други не , на тази нямаше и нямаше и грешки) та колегата е прави и се оказа че преди това са му правели главата и са му пасвали клапаните та единия остава отворен и колегата му взе малко повдигача и сега е 6. Интересното е че 4-ия цил. изчезва когато загрее. Успех с ремонта.
Re: X16XEL-Помощ
Там на четвъртия цилиндър не беше ли онова нвщо наречено ЕГР. Та то май действаше в тоя диапазон на оборотите. А ако е тръгнал да си ходи и не затваря добре...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: X16XEL-Помощ
... ще записва грешка свързана с това.tnikolov написа:Там на четвъртия цилиндър не беше ли онова нвщо наречено ЕГР. Та то май действаше в тоя диапазон на оборотите. А ако е тръгнал да си ходи и не затваря добре...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: X16XEL-Помощ
закачи му вакууммер и провери за пулсации на разреждането когато започне да прекъсва, ако има е проблем с клапаните
компресията не е критерии понеже налягането е твърде ниско при липса на запалване и не пробива през малки отвори между клапана и леглото му
компресията не е критерии понеже налягането е твърде ниско при липса на запалване и не пробива през малки отвори между клапана и леглото му
Re: X16XEL-Помощ
Колега има ли развръзката на проблема ,че ми е интересно какво ще се окаже при тебе.
Re: X16XEL-Помощ
Колеги, благодаря за съдействието. Проблема се оказа наистина механичен - клапаните не затваряха добре.
Re: X16XEL-Помощ
За нищо
Re: X16XEL-Помощ
Колега радвам се че сме били полезни ,проблема е бил като нашия. Явното този мотор има механични проблеми ( не че опелите нямат други ) много тирги са идвали със същите проблеми и най интересното е че постепенно почва да изчезва цилиндъра.