Двигателя е 8140.43s
При диагностика изписва гре6ка 1671-неправдоподобен сигнал и гре6ка 0191-неизправност
Автомобила угасва малко след като му светне 4ека.
Проверих клапана за реголиране на налягането с осцилоскопа-правоъгален импулс.Налягането в рейката е около 280 бара.
Някакви идеи?
FIAT DUCATO
FIAT DUCATO
Последно промяна от venelek на Пон Яну 12, 2009 11:01 pm, променено общо 1 път.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: FIAT DUCATO
Първата грешка значи евентуално лош контакт или прекъсване на бобината на клапана за регулиране на налягането...
втората е обща и се отнася за пропуски в регулирането на налягането в рейла.
Компа на дукатото мисля, че се намираше под акумулатора, провери куплунга за окисляване, също и куплунга на клапана, а също и евентуално притриване на кабелите по мотора...
втората е обща и се отнася за пропуски в регулирането на налягането в рейла.
Компа на дукатото мисля, че се намираше под акумулатора, провери куплунга за окисляване, също и куплунга на клапана, а също и евентуално притриване на кабелите по мотора...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: FIAT DUCATO
Мерси.Щепроверя компа и кабелите за протриване,но чак в четвъртак.
Буксата на клапана съм напръскал с контактен спрей.
Аз се съмнявам 4е на моменти клапана издава багажа.
Благодаря ти за мнението.
Буксата на клапана съм напръскал с контактен спрей.
Аз се съмнявам 4е на моменти клапана издава багажа.
Благодаря ти за мнението.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: FIAT DUCATO
Сменихме клапана и засега няма проблеми.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!