Сеат кордоба гасне ...

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
yasser
КОЛЕГА
Мнения: 74
Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от yasser »

Колеги,
АБСОЛЮТНО съм съгласен, че ако е датчика на хол или на коляновия вал НЯМА как да струва само 50лв.
Бях проверил връзките и на двата датчика. Махна ЕКУ-то, проверих и неговия куплунг, даже като го махнах и леко усуках платката пак направи същия номер. Мога да кажа, че целия съм го презапоил. Обаче явно проблема е бил на друго място.
Мисля си, че явно е от срещаните проблеми, и ако пак ми дойде друга със същия проблем, отново може и само да си загубя времето ;)

Митко, благодаря за мнението. Много е възможно и тук да е бил съшия проблем, но до колкото си спомням, когато колата беше в гаража я оглеждах за нещо подобно, но не сум забелязал. Все пак може да е окъсявал сщия кабел, но на по-скрито място. За радост и съжаление тази кола повече няма да я видя , а и не искам. Но поне ако по някаква случайност пристигне ще я огледам пак за нещо подобно.
И все пак едно не мога да проумея:
Колата е запалена, разкачам датчика на к. вал от буксата, колата изгасва моментално, оставям го разкачен, почвам пак да въртя на стартер - умишено, чета за грешки и НЯМА открита грешка. Ха сега де ?!?!?!

Поздрави.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от VOLUMAX »

Аз също съм имал такъв проблем с два Шарана дето си гаснат както си вървят, в единия случай проблема беше в релето захранващо управляващия блок а в другия датчика на коляновия вал ( както каза колегата Митко беше се разрушила изолацията на проводниците)
В единия от случаите и аз откачах многократно фазовия датчик в дистрибутора но грешка не се записваше !
Само след многократни паления без този датчик се записа грешка за него .
КТМ is the BEST fuck the rest !
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от Todio »

Имахме в сервиза подобен проблем с едно BMW. Десет дена го обикаляхме като голям камък, всичко примерихме, снехме осцилограми да датчиците, всичко ОК, а колата тресе и СО-то в тавана, консултации с колеги, докарахме друга кола и започнахме да прехвърляме от едната на другата и пак няма резултат. Накрая се отказахме и след два дни клиента идва и казва оправиха ми колата за 60лв.
Относно грешките, които не се записват повторно - опитай да излезеш на цяло от програмата, спед това стартирай от начало и избери системата на ново - тогава прочети грешките и ще видиш, че ще има резултат. Поне при мен така се получава.
na4red
Мнения: 23
Регистриран на: Вто Фев 12, 2008 4:50 am

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от na4red »

yasser написа: И все пак едно не мога да проумея:
Колата е запалена, разкачам датчика на к. вал от буксата, колата изгасва моментално, оставям го разкачен, почвам пак да въртя на стартер - умишено, чета за грешки и НЯМА открита грешка. Ха сега де ?!?!?!

Поздрави.
Същото го направих с датчика за количеството постъпващ въздух просто за експеримент (на бмв 318 е36) и за мое учудване записана грешка не ми показа веднага а чак след няколко минути :roll: А колегата може и да е прав за излизането и влизането в програмата отново и чак тогава да изкара нещо ....иди го разбери СОФТ :shock:
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от mitko »

Това дали веднага ти е показало грешка или не, не е от колата .Естествено че тя е пише веднага .Поне миоята диагностична апаратура може да се настроива на колко вреmе да следи за кодове след изтриване 15-30-45 секунди. И поради тая причина съм я настроил на 15 секунди .

Best regards
yasser
КОЛЕГА
Мнения: 74
Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от yasser »

Здравейте, Колеги,
Благодаря за отговорите.

Диагностичната програма, че даже и целия компютър съм ги рестатртирал не един, не два пъти. Много често ми се налага да работя и под дос по други причини и съответно задължително се рестартира. Още повече ползвам 2 операционки на един комп. А и по принцип на ден ако не го рестартирам поне 7-8 пъти все едно че е нямало работа :-)
И все пак и след рестартирането за мое голямо учудване - грешката не я открива.

Поздрави.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от bobolin4o »

Колега Yaser, няма как да запише грешка за коляновия вал при това което си направил по простата причина, че тъпият Симос може да хване само една единствена грешка, а тя е - сигналът е извън допустимите граници.
Сиреч - неправилен брой на импулсите, което на практика се получава когато кабелът е притрит и замасява или пък датчика прекъсва...
Това, че е откачен на контакт или в момент на работа на двигателя не се брои. Просто това е заложено в алгоритъма на самодиагностика на ЕЦУ Симос. За справка може да погледнеш в Датата или в ЕСИ, като мен списъка на възможните грешки :wink: .
TuningMaster Изображение
0887 704 900
yasser
КОЛЕГА
Мнения: 74
Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Сеат кордоба гасне ...

Мнение от yasser »

Благодаря за отговора, Буболинчо.

Поздрави.
Публикувай отговор