колеги имам проблем с едно поло,дойде при мен че не държеше празен ход и след адаптация на дролеловата клапа вече държи 2000 оборота.(системата му е мотроник MP9.0)смених я и пак адапрация и пак същото,възможно ли е да е имало дупчица в смукателния колектор и да се е адаптирало само , обаче да се е увеличила и ECU-то да е изпускал празния ход и след адаптацията...лоша работа.ако някой е имал подобен проблем да помага ... ако колекторите са здрави май отива работата към ECU
VW polo AEX 1,4 44kw 1999g
проблем с VW Polo
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: проблем с VW Polo
Виж МАР какво какво показва,като я сгрееш и обучиш виж само на контакт дали показва 4-5 градуса клапата,ако са толкова значи проблема не е в компа и клапата.Виж ключето за празния ход дали го познава
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: проблем с VW Polo
благодаря колега ще проверя мапа...иначе градусите са 11 на ДК.мапа е с температурен датчик на въздуха,ще го премеря с мултицета защото в действителни го нямаше и с вакууммер ще видя разреждането във смукателния колектор ще пиша какво е станало
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: проблем с VW Polo
леле колеги трагедия ...това поло нищо не става от него,пълен боклук не мога да му оправя оборотите и това си е,такова нещо не ми се беше опирало скоро,елементарно но тъпо.всичко е премерено и е наред и неработи.лошото е че тук в монтана няма ЕКУ от къде да взема за проба...
Re: проблем с VW Polo
не се шашкайте бе покарайте го няколко дена /нали е mp9.0/ и оборотите сами ще паднат и тогава само изчистете паметта ако трябва...
Re: проблем с VW Polo
колега мойе ли да се намеся мойе6 да му смени6 дат4ика за темп трябва да е с 4 кабел4ета и мойе да се опражи обикновенно от тожа си гъбят оборотите студените мар6иdiagnostic написа:леле колеги трагедия ...това поло нищо не става от него,пълен боклук не мога да му оправя оборотите и това си е,такова нещо не ми се беше опирало скоро,елементарно но тъпо.всичко е премерено и е наред и неработи.лошото е че тук в монтана няма ЕКУ от къде да взема за проба...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am
Re: проблем с VW Polo
Този проблем съм го имал няколко пъти и се е оправял от различни неща - единия път го оставих с изключен акумулатор цяла нощ и стана, другият път се оправи с каране и работа на място с включени всички възможни консуматори и след няколко часа работа на място ги свали, друг път ми се е оправяло след неколкократно правене на базови настройки. Иначе проблема винаги ми се е получавал след почистване на дросела.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: проблем с VW Polo
причината за по-високи обороти в случия вероятно е отворена клапа повече от 4-5 градуса
погледни да не смуче въздух.Този инжекцион регулира оборотите чрез дросела и постъпващия въздух в мотора не е лошо да погледнеш колата на газ анализатор гледай СО и ррм това много ще те ориентира за изгарянето успех
погледни да не смуче въздух.Този инжекцион регулира оборотите чрез дросела и постъпващия въздух в мотора не е лошо да погледнеш колата на газ анализатор гледай СО и ррм това много ще те ориентира за изгарянето успех
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/