VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
Здравеите , въпросами даже и на мен ми звучи малко глупаво, но все пак : на Пасат 2-ка 1993 можели да се прави диагностика на ABS с Vag-Com , в маншона под скоростния лост има три букси черна-захранване донея бяла с два кабела К/L и третата е пак бяла само с един кабел . Закачам се на черната и първата бяла , свързвам се с двигателя и AIR-bag и на двигателя гледам Live Data. С
ABS-а не успях да се свържа а имам нещо в предвид което искам да проверя.
Поздрави .....
ABS-а не успях да се свържа а имам нещо в предвид което искам да проверя.
Поздрави .....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
колега проверих набързо и според мен се проверява с мигащ код...описано е хубаво в есито,с ваг ком няма да стане
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
Благодаря за бързия отговор , не мога да го погледна защото няма esi-tronik инсталиран на компа ама ще се поровя още малко , ако можеш копирай процедурата и я пусни .
10х
10х
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
Колега дай майл да ти пратя скриин шотовете, че тук не мога да прикача jpg формат...
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
e-mail: ddent@abv.bg , благодаря предварително.
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
Колега Пасата ти 3-ка, а не, 2-ка. Относно кодовете и начина на диагностиката на ABS има достатъчно изчерпателна информация тук:dent написа:Здравеите , въпросами даже и на мен ми звучи малко глупаво, но все пак : на Пасат 2-ка 1993 можели да се прави диагностика на ABS с Vag-Com , в маншона под скоростния лост има три букси черна-захранване донея бяла с два кабела К/L и третата е пак бяла само с един кабел . Закачам се на черната и първата бяла , свързвам се с двигателя и AIR-bag и на двигателя гледам Live Data. С
ABS-а не успях да се свържа а имам нещо в предвид което искам да проверя.
Поздрави .....
http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f= ... 3660cde338
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
Благодаря на колегата diagnostic .
Интересуваме някои правил ли го е тоя номер с мигащия код , на схема е показано че се свързва тестер към маса, а другото краче го дават на синя или бяла букса ; В моя случай са две бели букси предполагам че става въпрос за тази която е само с едно кабелче , защото другата, която е с два кабела е K\L .
Интересуваме някои правил ли го е тоя номер с мигащия код , на схема е показано че се свързва тестер към маса, а другото краче го дават на синя или бяла букса ; В моя случай са две бели букси предполагам че става въпрос за тази която е само с едно кабелче , защото другата, която е с два кабела е K\L .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
Колега честно да ти кажа с мигащ код съм проверявал АБС (с диоден пробник)на мицубиши паджеро 1992, мазда 323... на пасат не съм,случвало ми се е да дойде такъв с проблеми но меря всичко от Еку-то и се открива проблема.Иначе буксичката с едно пинче трябва да е за мигащия код на АБС-а
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
-Toчно така ..-Пасатът е III 2.0 код 2Е (в моят случай) , според Аутодата....- преди няколко дни се занимавах с такъв, и точно с ABS!..беще "светнал" като рекламен надпис на гаражен " супермаркет" .
Опитах се да го чета с ваг кома после с другата универсална апаратура....не би!!!
Според описанието (2 метода за четене) в Аутодата.... пак ударих "греда"...не успях.
Накрая надигнах задна лява седалка , изкормих от там "изчадието" ECU и ...на операционната маса !
Във модулът има само три електролитни кондензатора 2 бр по 220 mf и 1 на 100mf всички на 35v. Fhilips , От тях единият протекъл и стопил пистата минаваща под него, другият пресъхнал с характерен сулфатен окис , пак под него!!!! Лошото е че на пръв поглед всичко изглежда наред няма видими следи!!!!.., а и всички са заляти заедно с околните елементи -със Горешо лепило ! Отне ми малко повече време да "Изчопля" силикона ,разпоих С-тата , и дефектите "лъснаха" отдолу.........-след смяната с нови...всичко си дойде по местата!
Опитах се да го чета с ваг кома после с другата универсална апаратура....не би!!!
Според описанието (2 метода за четене) в Аутодата.... пак ударих "греда"...не успях.
Накрая надигнах задна лява седалка , изкормих от там "изчадието" ECU и ...на операционната маса !
Във модулът има само три електролитни кондензатора 2 бр по 220 mf и 1 на 100mf всички на 35v. Fhilips , От тях единият протекъл и стопил пистата минаваща под него, другият пресъхнал с характерен сулфатен окис , пак под него!!!! Лошото е че на пръв поглед всичко изглежда наред няма видими следи!!!!.., а и всички са заляти заедно с околните елементи -със Горешо лепило ! Отне ми малко повече време да "Изчопля" силикона ,разпоих С-тата , и дефектите "лъснаха" отдолу.........-след смяната с нови...всичко си дойде по местата!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
на това му викам сладка повреда:)rockton написа:-Toчно така ..-Пасатът е III 2.0 код 2Е (в моят случай) , според Аутодата....- преди няколко дни се занимавах с такъв, и точно с ABS!..беще "светнал" като рекламен надпис на гаражен " супермаркет" .
Опитах се да го чета с ваг кома после с другата универсална апаратура....не би!!!
Според описанието (2 метода за четене) в Аутодата.... пак ударих "греда"...не успях.
Накрая надигнах задна лява седалка , изкормих от там "изчадието" ECU и ...на операционната маса !
Във модулът има само три електролитни кондензатора 2 бр по 220 mf и 1 на 100mf всички на 35v. Fhilips , От тях единият протекъл и стопил пистата минаваща под него, другият пресъхнал с характерен сулфатен окис , пак под него!!!! Лошото е че на пръв поглед всичко изглежда наред няма видими следи!!!!.., а и всички са заляти заедно с околните елементи -със Горешо лепило ! Отне ми малко повече време да "Изчопля" силикона ,разпоих С-тата , и дефектите "лъснаха" отдолу.........-след смяната с нови...всичко си дойде по местата!
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
а за колегата с дисагностиката на АБС-а, дано инфото по-долу му бъде от помощ )
http://www.orlovdv.narod.ru/auto.html
http://orlovdv.narod.ru/ABS.
http://www.orlovdv.narod.ru/auto.html
http://orlovdv.narod.ru/ABS.
Re: VW Pasat B3 1993 (problem sys ABS)
колегата е прав че като извадиш компа и с уреда краче по краче проверяваш датчиците , след това задействаш релетата да провериш дали работят и дали включват помпата и накрая мериш датчика да налягането...
с тия три процедури се решават 90% от проблемите
с тия три процедури се решават 90% от проблемите