Високо налягане на турбото

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
ismail
Мнения: 18
Регистриран на: Сря Яну 23, 2008 1:52 pm

Високо налягане на турбото

Мнение от ismail »

VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2002г. много високо налягане на турбото, какви са възможните причини.West gate valve работи нормално.Благодаря предварително.
vankopestera
КОЛЕГА
Мнения: 119
Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am

Re: Високо налягане на турбото

Мнение от vankopestera »

Обикновено вътре в турбото заради нагар затяга системата за регулиране на налягането и когато клапана спре вакуума лопатките не могат да се върнат в начално положение и турбото продължава да нагнетява. При това положение компа записва грешка и колата се спъва докато не я загасиш и запалиш отново. Начина е или да се разглоби турбото или смяна с друго.

П.С. Пробвай първо да смениш клапанчето, което контролира вакуума. Много често се запушват и не може да раздренира бързо, при което пак се получава този ефект.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Публикувай отговор