E90 2.0 N46 129 ps
E90 2.0 N46 129 ps
...здравейте , може ли на колата от заглавието, да се направи тест на двата клапана за геометрията на разпред. валове.....и с какво само с инпа ли....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: E90 2.0 N46 129 ps
С всяка БМВ дилърска диагностика, с лънч и дори май и с делфито ставаше.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: E90 2.0 N46 129 ps
.....благодаря за отговора ще пробвам с лънча..
Re: E90 2.0 N46 129 ps
.....проблема е решен , мотора на валвтроника след смяна на сегменти беше зацепен на на мкс отворени клапани , след правилно зацепване и калибриране , /което направих с лънча/ вече всичко е ок и не набива грешки....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: E90 2.0 N46 129 ps
Нещо не те разбрах, аз винаги мотора съм го слагал как дойде. След първото даване на контакт компа си го наглася където трябва а той го следи по сензора отпред. Какво ще рече неправилно зацепен ?
Re: E90 2.0 N46 129 ps
....ще рече , че ексцентриковия вал беше завъртян на макс по посока на часовника гледан отпред , при калибрирането мотора тръгва да го върти
най напред точно в тази посока и до там , не може да се предвижи...и калибриране не се извършва.....вала остава в това положение...
най напред точно в тази посока и до там , не може да се предвижи...и калибриране не се извършва.....вала остава в това положение...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: E90 2.0 N46 129 ps
Ясно, казвам че го слагам както дойде но гледам горе долу в средата да бъде. Никога не съм го оставял в един от двата края.